دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1397 - 07:02
ملی‌پوش تیم کامپوند ایران در گفتگو با آنا:

مشکل کمبود تجهیزات کمانداران کامپوند حل شد/ شانس کسب مدال در بخش تیمی و میکس

دارنده مدال طلای بازی‌های اپنچئون گفت: با توجه به هماهنگی و انسجامی که بین کمانداران برقرار شده است، به کسب مدال در دو بخش تیمی و میکس خوش بین‌هستیم.
کد خبر : 302665

اسماعیل عبادی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره آخرین وضعیت تمرینی‌اش در آستانه بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: خدا را شکر وضعیت تمرینی خوبی داریم با توجه به اینکه ما به جام جهانی ترکیه، رقابت‌های چین تاپیه و جام جهانی آلمان اعزام شدیم و همچنین اردوهای منظمی که داشتیم از نظر آمادگی به شرایط خوبی رسیدیم و با هماهنگی کامل به این مسابقه اعزام می‌شویم.


وی ادامه داد: همان‌طور که گفتم‌ بین کمانداران کامپوند هماهنگی خوبی ایجاد شده و در بخش تیمی و میکس ما خیلی امیدواریم به مدال برسیم. البته تیم کامپوند تا چند وقت پیش مشکل تجهیزات داشت اما خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان توانست تجهیزات مورد نیاز ما را از آلمان خریداری کند و آنها در اختیار کمانداران قرار دهد. خریداری تجهیزات و شارژ مالی از سوی فدراسیون و همچنین برگزاری اردوها در این مدت باقی مانده تا بازی‌های آسیایی همه و همه باعث شده انگیزه کمانداران دو چندان شود و همه برای رسیدن به مدال باارزش بازی‌های آسیایی تمام تلاش خود را کنند.


دارنده مدال طلای اپنچئون در مورد وضعیت رکوردی خود هم توضیح داد: خدا را شکر از نظر رکوردی هم در سطح مطلوبی قرار داریم و تلاشمان بر این است که بتوانیم در جاکارتا نیز همانند اینچئون عملکرد موفقی داشته باشیم. البته امسال رشته کامپوند در انفرادی حذف شد و من که دوره گذشته در این بخش مدال گرفتم با حذف این رشته خیلی ناراحت شدم اما در بخش تیمی و همچنین میکس ما شرایط خوبی داریم و رکورد تک‌تک کمانداران کامپوند به کسب مدال نزدیک است. امیدوارم با توجه به هماهنگی و انسجامی بین کمانداران در دو بخش تیمی و میکس مدال کسب کنیم.


انتهای پیام/4009/4057/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته