دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1397 - 11:08
رئیس سازمان چاپ و انتشارات و مدیرکل امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی:

جشن روز خبرنگار بین مردم محروم و مستضعف، شیرین و به‌یادماندنی است

رئیس سازمان چاپ و انتشارات و مدیرکل امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر لزوم انعکاس مشکلات مردم در رسانه‌ها گفت: حضور امروز اصحاب رسانه در جمع مردم محروم استان تهران در یادها ماندگار می‌شود.
کد خبر : 302618

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، صبح امروز جمعی از اهالی رسانه با حضور در مناطق شرق تهران، هدایای خود را به مردم محروم این مناطق اهدا کردند. صالح اسکندری در حاشیه این مراسم که با حضور وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل خبرگزاری آنا، ایسکانیوز و روزنامه فرهیختگان، خبرنگاران و اصحاب‌ رسانه برگزار شد با تبریک روز خبرنگار به همه اهالی رسانه، یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای عرصه رسانه را گرامی داشت.


رئیس سازمان چاپ و انتشارات و مدیرکل امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی افزود: «سفر امروز اصحاب‌ رسانه برای جشن روز خبرنگار در بین مردم محروم و مستضعف تهران بسیار به یادماندنی است. متأسفانه برخی از هموطنان ما به دلایل اقتصادی در زندگی خود با مشکلاتی مواجه هستند و دیدار اصحاب‌ رسانه با این عزیزان و دلجویی و کمک به آنها شیرین است و در تاریخ ثبت خواهد شد.»


اسکندری با توجه به سابقه ۲۰۰ ساله مطبوعات در ایران بیان کرد: «همواره این شائبه وجود داشته که رسانه‌ها نسبت به دغدغه‌ها و مشکلات مردم بی‌توجه هستند. البته دلیل این امر، دوری جریان روشنفکری از مردم بوده‌است. این جریان از ابتدا خود را از مردم و خواسته‌های آنان دور کرد.»


وی تصریح کرد: «نظام مردم سالاری دینی بر اساس حکومت امام و امت و ولایت‌ فقیه استوار است که در این نوع نظام مردمی باید صدای ملت در جامعه شنیده شود و امروز خبرنگاران هدیه روز خود را با مردم محروم تقسیم می‌کنند که فعالیتی ارزشمند است.»


این فعال رسانه با تأکید بر اینکه رسانه‌ها در شرایط سخت باید کنار مردم باشند و صدای مشکلات را به گوش مسئولان برسانند، ادامه داد: «ایران‌ اسلامی در ۴۰ سال اخیر پیشرفت‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بسیار زیادی داشته است که رسانه‌ها باید این میزان رشد را به جامعه نشان دهند.»


رئیس سازمان چاپ و انتشارات و مدیرکل امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه با مدیریت صحیح، مشکلات اقتصادی کشور برطرف می‌شود، عنوان کرد: «اصحاب‌ رسانه پیش‌قراولان محرومیت‌زدایی در کشور هستند که می‌توانند با همدلی و تعاون، معضلات مردم را به مسئولان منتقل کنند.»


انتهای پیام4065/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب