دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد جلفا:

ایثارگران مایه دلگرمی مسئولان نظام هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا وجود ایثارگران و جانبازان را برای مسئولان مایه دلگرمی و برکت دانسته و بر پاسداشت ایثارگری‌های رزمندگان تاکید کرد.
کد خبر : 3025

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، همزمان با نهمین روز از دهه مبارکه فجر در راستای پاسداشت ایثار و فداکاری‌های رزمندگان اسلام هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا با خانواده ایثارگر و جانباز ۷۰ درصد جبهه‌های حق علیه باطل، رمضان عباسپور اصل دیدار کردند.


در این دیدار که در منزل شخصی عباسپور با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جلفا برگزار شد، عباسپور در سخنان خود با اعلام پشتیبانی از حریم اسلام و ولایت آمادگی خود را برای هرگونه خدمت به انقلاب اسلامی اعلام کرد


عباسپور اصل در منطقه غرب کشور از ناحیه نخاع آسیب دیده که بیش از ۲۵ سال است قطع نخاع شده است.


دکتر صادقی سرپرست واحد بین المللی جلفا نیز وجود ایثارگران و جانبازان را برای مسئولان مایه دلگرمی و برکت دانست و بر پاسداشت ایثارگری‌های رزمندگان تاکید کرد.


همچنین ثانی رئیس بنیاد شهیدو امور ایثارگران شهرستان جلفا نیز در این دیدار با بازگویی خاطرات رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس، جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران را از سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و بر برنامه ریزی لازم برای آشنایی بیشتر نسل جوان با رشادت‌ها و ایثارگری های رزمندگان تاکید کرد.


این دیدار با هماهنگی امور ایثارگران و دفتر فرهنگ اسلامی واحد بین المللی جلفا و با همکاری اداره بنیاد شهید جلفا برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته