دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1394 - 15:47
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 34

سومین برد متوالی، تهرانی‌ها را به نیمه‌نهایی رساند

دختران بسکتبالیست پایتخت موفق شدند با کسب سومین پیروزی متوالی خود در مسابقات بسکتبال دسته اول دختران دانشگاه آزاد اسلامی به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها راه پیدا کنند.
کد خبر : 30219

به گزارش خبرنگار آنا، مسابقات بسکتبال دسته اول دختران دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور هفت تیم همدان، مازندران، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، کرمان، فارس و خراسان رضوی در همدان در جریان است، ظهر امروز با کسب سومین پیروزی دختران بسکتبالیست پایتخت ادامه یافت.


این مسابقات که در دو گروه و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، امروز با مشخص شدن چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی پیگیری خواهد شد.


در دومین دیدار روز سوم این مسابقات تهران به مصاف تیم مازندران رفت و موفق شد سومین برد متوالی خود را جشن بگیرد. دختران بسکتبالیست پایتخت تنها در کوارتر اول و با حساب 28 بر یک از حریف پیش افتادند که همین اختلاف 27 امتیازی برد آنها را تضمین کرد و در کوارتر بعدی هم 9 بر 5 از حریف پیشی گرفتند.



هر چند حریف مازنی دست و پا بسته نبود و در کوارترهای بعدی با نتایج 12 بر 6 و 10 بر 8 برابر تیم تهران به برتری رسیدند اما در نهایت تیم تهران موفق شد با حساب 51 بر 28 برنده این مسابقه لقب بگیرد و سومین تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی باشد.


این رقابت‌ها و در مرحله گروهی عصر امروز با انجام مسابقه خراسان رضوی و آذربایجان شرقی پیگیری می‌شود تا چهره چهارمین مرحله بعدی مشخص شود.


مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد با حضور قهرمانان واحدهای دانشگاهی استان‌های مختلف کشور در قالب دو دسته از سوم تا 16 مرداد در مجموعه ورزشی امام علی(ع) همدان برگزار می‌شود.


مسابقات دسته اول از سوم تا هشتم مردادماه با شرکت هفت تیم و مسابقات دسته دوم در یک گروه دیگر با حضور 12 تیم از 10 تا 16 مردادماه برگزار می‌شود تا چهره قهرمان و تیم‌های صعود و سقوط کرده به دسته بالاتر و پایین‌تر شناخته شود.


به گفته مسئولان برگزاری مسابقات از دسته یک، دو تیم سقوط کرده و در مقابل از دسته پایین‌تر دو تیم برتر به دسته اول این رقابت‌ها صعود خواهند کرد که این موضوع بر جذابیت رقابت‌ها افزوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته