دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1397 - 12:15
مسئول نهاد‌ نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان تهران:

شورای سلامت دانشگاه آزاد اسلامی تقویت شود

مسئول نهاد‌ نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان تهران بر لزوم تقویت شورای سلامت این دانشگاه تأکید کرد.
کد خبر : 302101

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه آزاد اسلامی خبرگزاری آنا از تهران، حجت‌الاسلام علیرضا رجالی‌ تهرانی در نشست شورای تخصصی فرهنگی دانشجویی دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان تهران که صبح امروز به میزبانی واحد تهران‌مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: «مهم‌ترین دستاورد ایمان به خدا این است که دشمنان و دوستان خود را بر اساس دستورات الهی در نظر بگیریم.»


مسئول نهاد‌ نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه نماز و احکام الهی یعنی دو طرف حق و باطل وجود دارد، افزود: «ارزش انسان به اعمال خودش بستگی دارد. برخی می‌گویند با اجرای احکام الهی دشمن‌تراشی می‌‌شود. ولی جبهه حق و باطل جریانی اصلی در نظام آفرینش است.»


وی تصریح کرد: «در فضای دانشگاهی رویکردها و نگاه‌های مختلفی وجود دارد ولی همه مسلمان و انسان هستیم و باید حب و بغض در دانشگاه‌ها بر اساس حق و باطل الهی باشد. برنامه‌های فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید با قدرت آغاز شود.»


وی تأکید کرد: «در موضوع آسیب‌های اجتماعی باید فعالیت‌های جدی در دانشگاه انجام شود و یکی از این موضوعات که باید تقویت شود شورای سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی است.»


انتهای پیام/4065


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته