دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1394 - 15:59
خطاب به دانشگاهیان واحد شبستر؛

انگجی: توسعه رشته‌‌ها­ علاج واحدهای دانشگاهی استان آذربایجان شرقی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی توسعه رشته­‌ها به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی، درآمدزایی، صرفه‌­جویی و کاهش هزینه­‌ها همراه با توقف سریع عوامل زیان­ده را خواستار شد.
کد خبر : 30208

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سیدجواد انگجی در دیدار اعضای هیئت رئیسه واحد شبستر با ابراز خوشحالی از شروع کاشت نهال درختان میوه در دو هکتار اراضی واحد شبستر اظهار کرد: درآمدزایی و عدم اتکا به شهریه از عوامل مهم در توسعه و پیشرفت واحدهای دانشگاهی است و با توجه به داشتن زمین زراعی و آب کشاورزی تلاش کنید تمام 60 هکتار را زیر کشت درختان مثمر میوه دربیاورید.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با توجه به مشکلات واحد شبستر افزود: هرچند برخی از مشکلات از سیاست­‌های گذشته به وجود آمده است ولی دانشگاه آزاد اسلامی همواره با مشکلات جلو آمده و پیشرفت کرده است و درباره موارد زیان­ده واحد از قبیل مرغداری هر چه سریعتر تصمیم‌­گیری و نسبت به توقف و قطع عوامل زیان­ده اقدام لازم صورت می‌پذیرد.


دکتر جلیل امیرپور داریانی سرپرست واحد شبستر نیز گزارشی اجمالی از عملکرد حوزه‌­های مختلف واحد دانشگاهی را ارائه کرد و گفت: طرح تجمیع با کاهش بوروکراسی اداری و سرعت­ب‌خشی به تصمیم­‌گیری مدیران نقش مهمی در رفع موانع و مشکلات واحدهای دانشگاهی ایفا خواهد کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته