دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1397 - 04:44
دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان در گفتگو با آنا:

هیچ ورزشکاری در بازی‌های آسیایی مربی اختصاصی ندارد/سهمیه اعزام همراهان ما محدود است

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: با توجه به اینکه سهمیه همراهان ما در بازی‌های آسیایی محدود است از همین روی هیچ ورزشکاری با مربی اختصاصی به اندونزی اعزام نمی‌شود.
کد خبر : 302071

رضا کیارستمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره عدم حضور مربی اختصاصی زهرا نعمتی در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: زهرا نعمتی از طرف فدراسیون جانبازان و معلولین یک مربی اختصاصی داشت و برنامه‌های او با این مربی به فدراسیون تیراندازی با کمان ارتباطی نداشت، گویا این مربی با فدراسیون جانبازان قطع همکاری کرده است.


وی گفت: البته ملی‌پوشان زمانی که به اردوی تیم ملی فراخوانده می‌شوند باید زیر نظر کادرفنی تیم ملی کار کنند و هیچ کدام مربی اختصاصی ندارند. در مورد زهرا نعمتی هم شرایط به همین صورت است و نه تنها او بلکه هیچ ورزشکار دیگری در بازی‌های آسیایی مربی اختصاصی ندارد.


دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان عنوان کرد: البته ما سهمیه محدودی هم برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا داریم. از طرف فدراسیون ما 13 ورزشکار اعزام می‌شود که سهیمه همراهان چهار نفر است،‌ در واقع دو نفر به عنوان مربی و یک نفر هم به عنوان سرپرست سازمان تیم‌های ملی و نایب رئیس بانوان همراه تیم حضور خواهند داشت و رئیس فدراسیون هم که سهمیه جدا دارد و به عنوان سرپرست تیم اعزام می‌شود. با توجه به این سهمیه محدود دیگر نمی‌توانستیم مربی به صورت اختصاصی اعزام کنیم.


کیارستمی در مورد وضعیت ملی‌پوشان برای حضور در بازی‌های آسیایی عنوان کرد:‌ خدا را شکر ورزشکاران ما شرایط خیلی خوبی دارند و اردوها به صورت منظم برگزار شد تا ملی‌پوشان در بازی‌های آسیایی به اوج آمادگی برسند. ما در کامپوند شانس کسب مدال داریم اما در ریکرو با توجه به اینکه سطح مسابقات بسیار بالاست و مانند المپیک و رقابت‌های جهانی است و حریفان خیلی قدرتمند حضور دارند انتظارات معقول داریم اما با این حال ورزشکاران ما تلاش خودشان را می‌کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند.


وی در مورد خریداری برخی تجهیزات از سوی وزارت ورزش و جوانان برای تیراندازان گفت: خوشبختانه وزرات ورزش در مدت باقی مانده برخی تجهیزات را برای ما خریداری کرد و آنها را در اختیار ورزشکاران قرار داد تا بتوانند با آمادگی کامل در جاکارتا حضور پیدا کنند.‌ کمیته ملی المپیک هم در این مدت ما را حمایت کرد و توانستیم بهترین شرایط را برای تیم فراهم کنیم.


دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان در پایان اظهار کرد: ما هیچ زمانی نمی‌گوییم ورزشکار شانس کسب مدال ندارد بلکه همه تلاشمان این است که آنها با آمادگی کامل به مسابقات اعزام شوند و به مدال برسند، به خصوص در بازی‌های آسیایی جاکارتا که مدال‌آوری بسیار اهمیت دارد. اما باید واقعیت‌ها را هم در نظر بگیریم و این که ما در رشته ریکرو فاصله زیادی با دیگر کشورها داریم و این موضوع به طبع باعث می‌شود انتظارات ما از این تیم معقول باشد. ضمن اینکه امسال در بازی‌های آسیایی رشته‌های انفرادی حذف شدند و در رشته کامپوند انفرادی مردان ما شانس مدال داشتیم و دوره گذشته هم به این مدال رسیده بودیم اما امسال این رشته حذف شد و به جای آن، رشته میکس را وارد کردند که البته ما در این رشته هم شانس کسب مدال داریم. امیدوارم که ملی‌پوشان ما در این مسابقات بهترین نتیجه را کسب کنند.


انتهای پیام/4057


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته