دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1397 - 16:17

پایان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور با معرفی نفرات برتر

بیست‌ونهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور با معرفی تیم‌های برتر رشته‌های ورزشی فوتسال، بسکتبال، والیبال و هندبال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان به کار خود پایان داد.
کد خبر : 301843

به گزارش خبرنگار گروه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خبرگزاری آنا از همدان، شامگاه یکشنبه مراسم اختتامیه بیست‌و‌نهمین دوره رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان دختر متوسطه اول سراسر کشور با حضور مسئولان در سالن امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد.


در این مراسم ‌از تیم‌های اول تا سوم رشته‌های فوتسال، هندبال، والیبال و بسکتبال دانش‌آموزان دختر متوسطه اول قدردانی شد.


در این دوره از مسابقات یک هزار و 488 نفر از دانش‌آموزان دختر متوسطه اول سراسر کشور در قالب 106 تیم از 10 تا 14 مرداد با یکدیگر به رقابت پرداختند.



پس از پنج روز رقابت سخت و فشرده در رشته فوتسال مقام قهرمانی به استان کرمان رسید، اصفهان نایب‌قهرمان شد و تیم کرمانشاه بر سکوی سوم تکیه زد. در این رشته کاپ اخلاق به شهرستان‌های تهران اهدا شد.


در رشته بسکتبال، استان‌های تهران، اصفهان و خراسان رضوی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. در این رشته کاپ اخلاق به استان فارس رسید.


در رشته والیبال استان‌های اصفهان، البرز و تهران حائز مقام‌های اول تا سوم شدند. در این رشته کاپ اخلاق به استان کرمانشاه رسید و در رشته هندبال نیز استان‌های فارس، اصفهان و خراسان رضوی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و کاپ اخلاق به استان همدان اهدا شد.


در راستای رویداد همدان 2018 سعی شده است علاوه بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری همدان، ظرفیت‌های فرهنگی، علمی و آموزشی شهر نیز به همگان شناسانده شود. تربیت سفیران گردشگری نیز از اهداف دیگر برگزاری این مسابقات ورزشی است.



بیست‌و‌نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با طرح قدم به قدم از مدرسه قهرمان آغاز و به مرحله کشوری ختم شده است.


2 هزار و 242 نفر از دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در دوره ابتدایی نیز از 18 تا 23 مرداد به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.


انتهای پیام/4065


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته