دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1397 - 16:10
مربی تیم ملی فوتبال امید در گفت‌و‌گو با آنا:

تیم ملی امید در سطح بالایی قرار دارد

مربی تیم ملی فوتبال امید گفت: هدف گذاری کادر فنی و بازیکنان برای کسب مقام اول تا چهارم بازی‌های آسیایی جاکارتا است.
کد خبر : 301087

رضا شاهرودی مربی تیم ملی فوتبال امید در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در مورد شرایط ملی‌پوشان امید قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: طبق دستور فدراسیون قرار است با تیم زیر 21 سال در این مسابقات شرکت کنیم، همان‌طور که می‌دانید سایر تیم‌ها با نفرات بالای 21 سال در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند اما طبق برنامه‌ریزی اخیر فدراسیون، تیم ما با نفرات زیر 21 سال خود در این مسابقات شرکت می‌کند البته هدف فدراسیون فوتبال از این تصمیم آینده‌نگری برای تیم ملی امید است.


وی ادامه داد: اردوی اخیر تیم در عراق بسیار موثر بود، با اینکه نتیجه بازی اول را به علت ضعف تیم داوری واگذار کردیم اما در بازی دوم توپ و میدان در اختیار ما بود و از همه لحاظ نسبت به تیم حریف برتر بودیم و خوشبختانه در این بازی پیروز شدیم.


مربی تیم ملی امید پیرامون روند آماده‌سازی تیم امید عنوان کرد: تمام برنامه‌های ما به ترتیب در حال انجام است و بناست تا قبل از حضور در جاکارتا در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی چین برویم و سپس به اندونزی سفر کنیم.


شاهرودی در خصوص رویارویی با تیم‌هایی که در این مسابقات صغر سنی دارند، گفت: بازی ما با تیم عراق محک خوبی در این زمینه بود البته با توجه به شرایط جنگی کشور عراق تعداد نفراتی که در این تیم دارای صغر سنی هستند بسیار بالاست البته خوشبختانه تیم ما توانست در این بازی آنها را شکست دهد.


شاهرودی در خصوص وضعیت بازیکنان چین تصریح کرد: تیم چین در مقایسه با تیم عراق اگر قوی‌تر نباشد ضعیف‌تر نیست، البته ما بازی‌های آنها را بررسی کردیم، بازیکنان این تیم به دلیل انجام بازی‌های تدارکاتی از نظر هماهنگی در سطح بالایی قرار دارند و امیدواریم تا آنها را شکست دهیم البته هدف‌گذاری کادر فنی بازی‌های آسیایی جاکارتا است.


وی در ادامه گفت: تلاش کادر فنی برای حضور قدرتمند در این رقابت‌هاست البته با توجه به قدرتمند بودن سایر تیم‌ها، تیم ما برای کسب نتایج خوب کار سختی پیش‌رو دارد ولی هدف‌گذاری کادر فنی و بازیکنان تیم برای کسب مقام اول تا چهارم در این مسابقات است باید توجه داشت که تیم ما می‌تواند یکی از شانس‌های کسب مدال در این مسابقات باشد.


مربی تیم ملی امید در خصوص تجربه همکاری با کرانچار افزود: حضور در کنار مربی باتجربه‌ای چون کرانچار بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.


انتهای پیام/4051


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته