دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مشاور سازمان خصوصی‌سازی به آنا خبر داد

روش جدید واگذاری سرخابی‌ها تا پایان ماه مشخص می‌شود

مشاور سازمان خصوصی‌سازی گفت: در 2 تا 3 هفته آینده روش واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی اعلام می‌شود.
کد خبر : 30095

جعفر سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا، با اشاره به اظهارنظر وزیر اقتصاد در خصوص واگذار نشدن سرخابی‌ها از طریق مزایده، افزود: واگذاری این دو باشگاه پرطرفدار از طریق مزایده منتفی است و قرار است از روش‌های دیگری این دو باشگاه واگذار شوند.


وی تصریح کرد: هیات واگذاری این دو باشگاه منتظر است تا لیگ فوتبال امسال آغاز و باشگاه‌ها به تثبیت اولیه برسند تا پس از آن، دوباره درباره نوع واگذاری این باشگا‌ه‌ها جمع‌بندی و تصمیم‌گیری کنند.


سبحانی با تاکید بر اینکه سازمان خصوصی‌سازی موظف است تا باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را واگذار کند، اظهار کرد: مزایده تنها راه واگذاری این دوباشگاه نیست و ما می‌توانیم از طریق پیمان مدیریت، اجاره و حتی روش‌های دیگر این دو باشگاه را واگذار کنیم.


مشاور سازمان خصوصی‌سازی همچنین به گلایه برخی از نمایندگان مجلس درباره تمایل نداشتند سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وجود اینکه از آخرین مرحله مزایده این دوباشگاه 2 ماه می‌گذرد، همچنان 2 هفته دیگر وقت دارند تا در صورت اعتراض مصوبه‌ای را به مجلس ارائه و درباره نحوه واگذاری این باشگاه‌ها تصمیم بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته