دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1394 - 10:55
در دیدار با هیأت مدیره سازمان فرهنگی تفریحی شاهین‌شهر

سرپرست واحد شاهین‌شهر:‌ برنامه‌های فرهنگی باید پژوهش‌محور شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: برنامه‌های فرهنگی باید پژوهش‌محور و همراه با ترسیم نقشه فرهنگی شهر به صورت هدفمند و بدون موازی‌کاری برنامه‌ریزی شود.
کد خبر : 30081

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حمیدرضا رئیس‌السادات در دیدار با اعضای هیأت مدیره سازمان فرهنگی تفریحی شاهین‌شهر، با توجه به اقدامات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کلان و نیز برگزاری سمینارهای تخصصی آسیب‌های اجتماعی با موضوع پیشگیری از اعتیاد و مصرف مواد مخدر و آسیب‌شناسی موتورسیکلت‌سواری در شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد با نگرش توسعه برنامه فرهنگی و اجتماعی و تدوین برنامه‌های در محورهای تخصصی در زمینه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی به منظور جذب حداکثری دانشجویان اقدامات مطلوبی انجام داده است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر افزود: این واحد دانشگاهی به منظور توسعه فرهنگی، آماده انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی، پژوهشی و ورزشی با سازمان فرهنگی تفریحی شاهین‌شهر است.


در ادامه این نشست، معاون پشتیبانی و توسعه شهرداری و رئیس هیئت مدیره سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری شاهین‌شهر با توجه به رسالت فرهنگی شهرداری‌ها خاطرنشان کرد: همراه با رشد و توسعه فناوری و گسترش شهرها، وظایف شهرداری‌ها افزایش یافته و نوع خدمات در تمامی ابعاد تغییر کرده است.








سرپرست واحد شاهین‌شهر: این دانشگاه به منظور توسعه فرهنگی آماده انعقاد تفاهم نامه همکاری در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی، پژوهشی و ورزشی با سازمان فرهنگی تفریحی شاهین‌شهر است

حمید عشقی گفت: شهروندان شهر توسعه‌یافته و نوین شهر، خواسته‌های متفاوت و نیازهایی جدیدی دارند و لازم است مدیریت شهری بر اساس این نیازها برنامه‌ریزی و حرکت کند.


وی با توجه به فعالیت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری افزود: خدمات‌رسانی و امکانات این سازمان با بسیاری از ادارات شهرستان شاهین‌شهر قابل مقایسه نیست و نسبت به متولیان فرهنگی شهرستان جلوتر حرکت می‌کند.


رئیس هیات مدیره سازمان فرهنگی و تفریحی شاهین‌شهر تصریح کرد: همواره بر تامین نیازهای نرم‌افزاری سازمان و تعامل فرهنگی با سایر ادارات، مراکز علمی و دانشگاهی و موسسات فرهنگی در شهرستان در راستای تحقق اهداف فرهنگی تاکید داریم.


مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شاهین‌شهر نیز با تشریح امکانات و فعالیت‌های سازمان، هدف اصلی سازمان‌های فرهنگی وابسته به شهرداری‌ها را ترویج فرهنگ صحیح شهروندی و تبدیل شهرنشین بی‌تفاوت به شهروند با پذیرش حس مسئولیت دانست و گفت: پروژه‌های متعدد فرهنگی در سطح شهر به بهره‌برداری رسیده است و تکمیل کتابخانه مرکزی شاهین‌شهر مشتمل بر کتاب‌های مرجع به زودی انجام می‌گیرد و پروژه احداث فرهنگ‌سرای خانواده نیز با زیربنای بالای چهار هزار متر مربع با سرعت پیشرفت فیزیکی مطلوب ارزیابی در حال انجام است.


روح‌الله شاه‌رجبیان با توجه به انتخاب عنوان شهر دانش و خلاقیت برای شاهین‌شهر تصریح کرد: وظیفه و نقش دانشگاه‌ها در تحقق این شعار قابل توجه و بسیار مهم است و برگزاری همایش و سمینارهای علمی و تخصصی با موضوعات مرتبط، بررسی ریشه‌های کامل معضلات و آسیب‌های اجتماعی و برپایی دوره‌های مشترک آموزشی می‌تواند نقش بسزایی در ارتقای سطح فرهنگی شهر ایفا کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته