دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1397 - 00:05
یاران مهربان/ 21

برای رسیدن به موفقیت «با چرا شروع کنید»

چرا تنها عده اندکی می‌توانند موفقیت خود را تکرار کنند. اگر برای خلق یک چشم‌انداز بلندمدت و تعیین اصول راهنما در مسیر کسب و کار و زندگی خود با دشواری مواجه هستید، کتاب «با چرا شروع کنید» می‌تواند الهام‌بخش شما برای آغاز حرکت در مسیر درست باشد.
کد خبر : 299243

به گزارش خبرنگار ادبیات و کتاب خبرگزاری آنا، «سایمون سینک» کتاب «با چرا شروع کنید» را با یک سؤال اساسی شروع می‌کند: چرا برخی از افراد و کسب‌وکارها نوآورانه‌تر، تأثیرگذارتر و حتی سودآورتر از دیگران هستند؟ چرا تعداد کمی از افراد موفق می‌توانند موفقیت‌های خود را تکرار کنند؟ اگر به‌ دنبال پاسخ این سؤالات هستید و می‌خواهید در کسب‌وکار خود تحول ایجاد کنید، به سراغ این کتاب بروید.


این کتاب درباره الگویی طبیعی، طرز فکر، رفتار و گفتاری است که برخی رهبران را قادر می‌سازد تا الهام‌بخش اطرافیان خود باشند. شاید این «رهبران مادرزادی»، با استعداد الهام‌بخشی به دیگران متولد شده باشند، ولی این توانایی در انحصار آن‌ها نیست. همه ما می‌توانیم این الگو را فرا بگیریم؛ با اندکی نظم، هر رهبر یا سازمانی قادر است چه در درون و چه در بیرون سازمان، به بقیه الهام ببخشد تا بتوانند ایده‌ها و چشم‌اندازشان را به پیش ببرند. همه ما می‌توانیم طریقه رهبری کردن را بیاموزیم.


کتاب «با چرا شروع کنید» نشان می‌دهد که چگونه رهبران موفق بیشترین نفوذ را در جهان داشته‌اند و الهام‌بخش بوده‌اند. در این کتاب نویسنده توضیح می‌دهد که چگونه برخی از کسب‌وکارها موفق و نوآور هستند و توانسته‌اند سال‌های سال در صنعت خود پیش‎‌رو باشد و نوآور باقی بمانند.


این کتاب 276 صفحه‌ای را علیرضا خاکساران به فارسی ترجمه کرده و انتشارات آموخته آن را به بازار کتاب عرضه کرده است.


انتهای پیام/4028


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته