دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1399 - 19:44

9 رازه طلایی برای موفقیت در کسب و کار که کسی به شما نمی گوید!!!

شاید انگیزه کافی برای موفقیت در کسب و کار را دارید اما سردرگم هستید که چگونه به موفقیت برسید. موفقیت پیچیده نیست در این مطلب راهکارهای طلایی رسیدن به موفقیت را برایتان بیان کرده ایم پس با ما همراه باشید.
کد خبر : 515918
business-success-cover.jpg

با قوانینی که افراد با تجربه در مورد موفقیت به دست آورده اند آشنا شوید و آن ها را به کار بگیرید  چرا که موفقیت راه پیچیده ای نیست.


1- به موفقیت فکر کنید


هر داستانی از موفقیت با یک آرزوی بزرگ شروع می شود. پس یک چشم انداز بزرگ برای خود تصور کنید و از آنچه که می خواهید به آن برسید تصویر روشنی باید داشته باشید به طوری که آن را احساس کنید.




بیشتر بدانید: 10 عادت موفق افراد دنیا چیست؟




2- به شکست فکر نکنید


شکست چیز بدی نیست. شکست همیشه روبه روی موفقیت قرار می گیرد و بدون آن راه های موفقیت را درک نخواهید کرد. نمی توان کسی را پیدا کرد که همه کارها را به طور درست انجام داده باشد. اکثر افرادی که موفقیت را تجربه کرده اند در برخی موارد با شکست نیز روبه رو شده اند.


3-دائم در حال یادگیری باشید


وقت را از دست ندهید و دائم در حال یادگیری باشید چرا که هرچه بیشتر بدانید، بیشتر متوجه می شوید که نمی دانید. دانش، بدون توجه به اینکه چقدر ممکن است ناچیز به نظر بیاید، به ما یک دلیل برای بیرون آمدن از رختخواب در صبح ها می دهد.


شما باید علاقمند به سوال کردن باشید و همیشه کنجکاو باشید و آغوش خود را برای دریافت معلومات بیشتر باز نگه دارید. مسلما این علاقه در دنیای پرسرعت تغییرات تکنولوژی و شیوه های کسب و کار بسیار ضروری است.


4-حرکت کنید


موفقیت یک روند است، یک رویداد نیست. بعضی از اهداف ممکن است یک شبه اتفاق بیافتند و برخی به زمان نیاز دارند پس هیچ کاه دلسرد نشوید و هدفی که دارید را در ذهنتان حفظ کنید حتی اگر موانعی وجود دارد.


موفقیت در کسب و کار


5- یک الگو پیدا کنید


مسیرهای زیادی برای حرکت به سوی موفقیت وجود دارد و بهترین راه برای رسیدن به موفقیت و محدود کردن شکست، کار کردن با کسی است که قبلا در همان جاده قرار داشته است.


6-ریسک کنید


ریسک باعث بالا رفتن هیجان زندگی می شود و در پایان روز حقیقت این جمله وجود خواهد داشت، "هیچ چیز جالب توجهی وجود ندارد، هیچ چیزی به دست نیامد."


 موقعیت ها در می زنند اما زیاد منتظر نمی مانند پس گوش به زنگ باشید و با اولین در زدن وارد یک ماجراجویی شوید.



7- هشیار باشید


در تصمیم گیری روزمره تان هشیار باشید تا به هدفتان برسید. بر اساس ارزش ها و اولویت هایتان دست به عمل بزنید و به دیگران اجازه ندهید که به شما بگویند که چه بکنید؟


8- یادداشت کنید


بزرگترین کسب و کار ها از ایده های کوچک به وجود آمده است پس هر ایده ای که به ذهنتان می رسد را یاد داشت کنید. هرگز خانه را بدون قلم و کاغذ ترک نکنید چرا که بهترین ایده ها در نامناسب ترین شرایط به ذهن خطور می کند.


9-روی خودتان سرمایه گذاری کنید


به قول وارن بافت موفق ترین و سرمایه گذار دنیا: ( روی خودت سرمایه گذاری کن)


داشتن برنامه غذایی مناسب و رفتن به باشگاه و خرید کتاب و یا پرداخت هزینه برای آموزش ولخرجی نیستند بلکه یک سرمایه گذاری روی خودتان است.


انتهای پیام/

برچسب ها: کسب و کار موفقیت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته