دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1397 - 05:30
سانداکار تیم ملی ووشو:

کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی ارزش زیادی دارد/ اولویتم رکوردشکنی نیست

ملی‌پوش ساندای تیم ملی ووشو گفت: به دست آوردن مدال طلا در بازی‌های آسیایی پر ارزش است و امکان دارد با یک طلای بیشتر جایگاه کاروان ایران در جدول توزیع مدال‌‌ها بالاتر برود.
کد خبر : 299223

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محسن محمدسیفی با کسب مدال‌های طلای رنگارنگ در تورنمنت‌های بین‌المللی معتبر یکی از امیدهای کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا است. محمدسیفی پیش از این دو بار در المپیک‌های آسیایی 2010 گوانگ‌ژو چین و 2014 اینچئون کره‌جنوبی خوشرنگ‌ترین مدال را به دست آورده است. او چهار مرتبه هم در رقابت‌های جهانی گردن‌آویز طلا را کسب کرده است و حالا در آستانه هت‌تریک در بازی‌های آسیایی خواهد بود.


محسن محمدسیفی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در واکنش به این موضوع که با کسب مدال طلا در جاکارتا در زمره ورزشکاران پرمدال ایران در بازی‌‌‌‌های آسیایی قرار می‌گیرد و رکورد جدیدی را با سه مدال طلای متوالی ثبت خواهد کرد، گفت: من سرباز ایران هستم و هیچ‌گاه به افتخارات شخصی فکر نکرده‌ام. اگر مدال طلایی گرفتم برای بالا رفتن پرچم خوشرنگ کشورم بوده است و این بار هم فقط با همین هدف به مبارزه با حریفان خواهم پرداخت. می‌دانم که مدال طلا در بازی‌های آسیایی چقدر پر ارزش است و امکان دارد با یک طلای بیشتر جایگاه کاروان ایران در جدول توزیع مدال‌ها مسابقات بالاتر برود. پس با همه وجود برای کسب مدال طلا تلاش خواهم کرد.


وی با اشاره به کاهش اوزان ووشو در المپیک آسیایی جاکارتا اظهار کرد: تیم ایران پیش از این بیشتر مدال‌های طلای خود را در اوزان 70- به بالا می‌گرفت و در این دوره از رقابت‌ها اوزان بالا حذف شده‌اند و مسابقات در اوزان سبک برگزار می‌شود که ما در آنها کمتر موفق بوده‌ایم. البته تمامی هم‌تیمی‌های من از انگیزه و اعتماد به نفس بالایی برخوردارند و با تدابیری که سرمربی تیم ملی چیده است و حمایت‌هایی که رئیس فدراسیون از تیم ساندا انجام می‌دهد ما برای کسب 4 مدال طلا ناامید نیستیم. البته که چین جدی‌ترین رقیب ماست و سایر حریفان هم تمام تلاش خود را برای پیروزی خواهند کرد.


ملی‌پوش ووشو ایران در مورد اینکه او چگونه مسافر جاکارتا شد، بیان کرد: آسیب‌دیدگی در ناحیه زانو داشتم که توانستم با درمان آن و سپس انجام تمرینات پرفشار به وضعیت مناسبی برسم. تمامی نفرات با حضور در مسابقات انتخابی مجوز حضور در جاکارتا را به دست آوردند و من هم با همین شیوه توانستم نماینده کشورم شوم. بدون شک تمرینات را جدی‌تر از گذشته ادامه می‌دهم تا بتوانم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم. رضا سبحانی، عرفان آهنگریان و فرود ظفری دیگر نفرات اعزامی به جاکارتا هستند که با وجود آنکه آنها تجربه بین‌المللی زیادی ندارند اما از سانداکاران آماده وزن خود هستند و می‌توانند ایران را در بازی‌های آسیایی سربلند کنند.


انتهای پیام/4048


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته