دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1397 - 17:45
دبیر همایش تبریز و انقلاب مشروطه ایران در گفت‌وگو با آنا:

25 مقاله همایش بین‌المللی تبریز و انقلاب مشروطه ایران برگزیده شدند

دبیر علمی همایش «تبریز و انقلاب مشروطه ایران» از معرفی و انتشار 25 مقاله برتر این همایش در روز برگزاری خبر داد.
کد خبر : 299098

احسان شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خبرگزاری آنا با توجه به برگزاری همایش بین‌المللی «تبریز و انقلاب مشروطه ایران» اظهار کرد: «حدود 186 چکیده و اصل مقاله تاکنون به دبیرخانه همایش رسیده است که برخی از آنها به دلیل اینکه به موضوع کلی انقلاب مشروطه پرداخته بودند از داوری‌ها کنار گذاشته شدند. زیرا موضوع همایش تبریز و انقلاب مشروطه است.»


دبیر علمی همایش تبریز و انقلاب مشروطه ایران افزود: «حدود 25 مقاله به عنوان مقالات برگزیده در کتاب مجموعه مقالات همایش در روز برگزاری همایش منتشر و رونمایی می‌شود. علاوه بر این حدود 10 سخنرانی نیز روز همایش ارائه خواهد شد.»


وی درباره کیفیت مقالات ارسالی گفت: «همانند هر همایشی که کیفیت مقالات متفاوت است، در این همایش نیز برخی مقالات کیفیت مناسبی دارند و علمی-پژوهشی هستند، برخی نیز توصیفی و روایی هستند. با توجه به خاص بودن موضوع، کیفیت علمی مقالات قابل قبول است.»


شاکری بیان کرد: «کمیته داوران در کنار کمیته علمی به بررسی و داوری مقالات پرداختند. داوری‌ها به پایان رسیده و جمع‌بندی نهایی نیز اعلام شده که ان‌شاءالله روز همایش برگزیدگان معرفی خواهند شد.»


نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: «بر اساس پیگیری‌ها و دعوت‌های صورت‌گرفته، دکتر ولایتی رئیس هیأت امنا و مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در همایش حضور خواهد داشت و از حضور وی بهره خواهیم برد.»


به گزارش آنا، همایش بین‌المللی «تبریز و انقلاب مشروطه ایران» همزمان با رویداد تاریخی تبریز 2018 با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی 14 مرداد جاری در تبریز برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4062/4065


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته