دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1394 - 11:08
در گفت‌وگو با آنا

مربی تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی همدان: سطح کیفی مسابقات بالاتر از سال‌های گذشته است

مربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: تیم‌های حاضر در دسته اول امسال قوی‌تر از سال‌های گذشته هستند و همین امر موجب شده سطح کیفی مسابقات بالاتر از سال‌های قبل گرددو این حساسیت مسابقات را افزایش داده است.
کد خبر : 29897

فاطمه باقریان فاضل پس از برد تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی همدان مقابل فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: سطح‌بندی صورت گرفته در رقابت‌های بسکتبال، طی امسال باعث شده سطح کیفی رقابت‌ها بالاتر برود.


وی گفت: رقابت‌های امسال قرار بود با حضور هشت تیم برگزار شود اما با انصراف تیم کرمان گروه ما سه تیمی شده و این کار را برای صعود به مرحله بعد برای این گروه سخت‌تر کرده است.


مربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی همدان با توجه به بازی سختی که تیمش برابر تیم فارس داشت، تصریح کرد: با وجود اینکه بازی را بردیم اما تیم حریف بسیار حرفه‌ای بود به طوری که سرعت انتقال توپ آنها در زمین بسیار بالا بود.


وی با بیان اینکه بازی ما فردا برابر البرز نیز بسیار حساس است، گفت: تیم برنده به مرحله بعدی صعود خواهد کرد و این حساسیت بازی را بالاتر خواهد برد.


باقریان فاضل یادآور شد: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم با استفاده از امتیاز میزبانی عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشته باشیم.


به گزارش آنا، در روز نخست رقابت‌های دسته اول بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی که از صبح یکشنبه به میزبانی همدان آغاز شد، تیم میزبان موفق شد تیم بسکتبال فارس را با حساب 57 بر 51 شکست دهد.


این رقابت‌ها صبح و عصر دوشنبه پیگیری خواهد شد که طی آن خراسان رضوی برابر تهران به میدان خواهد رفت، آذربایجان شرقی رو در روی مازندران قرار می‌گیرد و در آخرین دیدار تیم همدان میزبان رقابت‌ها برابر بسکتبالیست‌های البرزی صف‌آرایی خواهند کرد.


مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد با حضور قهرمانان 20 استان کشور در قالب دو دسته از سوم تا 16 مردادماه در مجموعه ورزشی امام علی (ع) واحد همدان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته