دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1397 - 11:12

زمان پرداخت «عیدانه کتاب» مشخص شد

مدیرعامل خانه کتاب از زمان واریز یارانه حمایتی عیدانه کتاب به حساب کتابفروشان خبر داد و گفت: منابع یارانه‌ای این طرح با همکاری دو معاونت وزارت ارشاد تأمین می‌شود.
کد خبر : 298932

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از خانه کتاب، نیکنام حسینی‌پور درباره زمان پرداخت یارانه حمایتی عیدانه کتاب به حساب کتابفروشان، گفت: یارانه حمایتی از کتابفروشی‌ها با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته آینده به حساب کتابفروشی‌های عضو این طرح واریز می‌شود.


بر اساس همین گزارش، طرح عیدانه کتاب با شعار «کتاب عیدی دهیم» از ۲۲ اسفند ماه ۹۶ در شهرستان‌ها و از ۲۵ اسفندماه در تهران آغاز به کار کرد و با مشارکت ۷۹۳ کتابفروشی تا ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۷ اجرا شد.


در این طرح، استان‌های تهران با ۱۲۳کتابفروشی، اصفهان با ۹۲ کتابفروشی، خراسان رضوی با ۹۳ کتابفروشی، گیلان با ۲۴ کتابفروشی، قم با ۸۶ کتابفروشی، فارس با ۴۰ کتابفروشی، آذربایجان شرقی با ۳۰ کتابفروشی، مازندران با ۲۴ کتابفروشی، خوزستان با ۲۱ کتابفروشی و همدان با ۱۷ کتابفروشی به ترتیب بیشترین خریداران کتاب را از آن خود کردند.


انتهای پیام/4028


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته