دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1394 - 10:26
در گفت‌وگو با آنا

مربی تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی فارس: استرس زیاد برابر همدان مانع پیروزی ما شد

مربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی فارس گفت: معمولا تیم‌ها در بازی اول در مسابقات دوره‌ای با آمادگی کامل ظاهر نمی‌شوند و در بازی نخست استرس زیادی برابر همدان داشتیم که همین امر مهم‌ترین عامل شکست تیم شیراز شد.
کد خبر : 29870

مهناز وصالی در پایان بازی تیمش برابر همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: بسکتبال از ورزش‌هایی است بازیکنان روی نتیجه بازی و تیم‌شان عرق زیادی دارند. ما در برابر همدان بازی پایاپای را ارائه کردیم و تنها با اختلاف چند امتیاز شکست خوردیم.


مربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی فارس با بیان اینکه یکی از دلایل باخت تیمش تأخیر ابتدایی مسابقه به دلیل نبود آمبولانس دانست و گفت: این تأخیر در ابتدای بازی باعث شد تا با تمرکز کمتری وارد زمین شویم.


وی یادآور شد: در طول مسابقه بازنده نبودیم و چند دقیقه از حریف خودمان پیش افتادیم اما گرم و سرد اولیه باعث شد تا در بین مسابقه دچار افت شویم.



وصالی با بیان اینکه بازی در گروه سه تیمی حساسیت بیشتر را به همراه دارد، یادآور شد: در این گروه تیم‌ها تنها دو بار می‌توانند به میدان بروند و این استرسی بیشتری را به بازیکنان و کادر فنی منتقل می‌کند.


مربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی فارس گفت: امیدواریم در بازی بعدی شکست روز اول برابر همدان را جبران کنیم و بتوانیم در جمع چهار تیم برتر قرار بگیریم. هر چند بازی امروز در ابتدا حاشیه‌های خارج از زمین داشت اما هر دو تیم به دنبال بازی در داخل زمین بودند.


به گزارش آنا، در روز نخست رقابت‌های دسته اول بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی که از صبح یکشنبه به میزبانی همدان آغاز شد تیم میزبان موفق شد تیم بسکتبال فارس را با حساب 57 بر 51 شکست دهد.


این رقابت‌ها صبح و عصر دوشنبه پیگیری خواهد شد که طی آن خراسان رضوی برابر تهران به میدان خواهد رفت، آذربایجان شرقی رو در روی مازندران قرار می‌گیرد و در آخرین دیدار تیم همدان میزبان رقابت‌ها برابر بسکتبالیست‌های البرزی صف‌آرایی خواهند کرد.


مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد با حضور قهرمانان 20 استان کشور در قالب دو دسته از سوم تا 16 مردادماه در مجموعه ورزشی امام علی (ع) واحد همدان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب