دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1397 - 10:06
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم:

توانایی جذب بازیکنان لیگ برتری را نداشتیم/ لیگ برتر بازی آسان ندارد

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: نمی‌توانیم بازیکنان اسم و رسم‌دار لیگ برتری را به خدمت بگیریم چون هر کدام از این بازیکنان حداقل قیمت پایه‌اش 700 میلیون تومان بود.
کد خبر : 297995

بهرام رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه تیم فوتبال پارس جنوبی جم بازیکنان نامدارش را در این فصل لیگ برتر از دست داده است، گفت: «ما فصل پیش برای اولین بار به لیگ برتر آمده بودیم و بازیکنان گمنامی داشتیم که با همت و تلاشی که به خرج دادند، برای خود نامی دست و پا کردند و این فصل هم به پیشنهادهایی که داشتند، پاسخ مثبت دادند. البته نگرانی نداریم چون بازیکنان خوبی را جایگزین نفرات جدا شده کردیم.»


وی در مورد اینکه تیم پارس جنوبی فصل گذشته در رده پنجم لیگ برتر قرار گرفت و می‌تواند این فصل همان عنوان را یا حتی رده بهتری را به‌دست آورد، اظهار کرد: «تلاش خودمان را خواهیم کرد تا بار دیگر در لیگ برتر جزو تیم‌های بالانشین جدول باشیم. اگرچه کارمان خیلی دشوار است. پارسال شرایط متفاوتی در لیگ برداشتیم. تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان فصل ضعیفی را سپری کردند و راه کسب نتیجه برای ما ساده‌تر بود اما این فصل آنها تدارک بسیار خوبی دیده‌اند و می‌توانند با قدرت به مصاف رقبای‌شان بروند. ما هم ناامید نیستیم و می‌جنگیم تا بتوانیم نمایش قابل قبولی را ارائه کنیم و نتایج آبرومندی را به دست آوریم.»


مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی درباره اینکه تیمش فصل قبل به دلیل آنکه اولین حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌‌کرد، ناشناخته بود و برای همین هم پدیده لیگ هفدهم شد، تصریح کرد: «به نظرم گمنامی بازیکنان ما باعث شد تا برابر رقبا نتیجه خوبی بگیریم. این فصل هم بیشتر بازیکنانی از لیگ دسته اول را جذب کردیم که توانایی‌های آنها برای بیشتر تیم‌های مقابل‌مان ناشناخته است. البته در فوتبال عوامل زیادی در موفقیت یک تیم دخیل هستند. خودباوری بازیکنان و کادرفنی تیم، قرعه مناسب و ... در پیروزی‌های یک تیم نقش مهمی را ایفا می‌کنند و من امیدوارم که تیم ما بتواند از فرصت‌هایش بهترین استفاده را ببرد.»


وی در مورد سقف قرارداد بازیکنان تیمش در این فصل گفت: «ما همانند پارسال و در برخی موارد کمتر از فصل قبل هزینه کرده‌ایم. سقف بودجه ما مشخص است و نمی‌توانیم بازیکنانی گرانقیمت را جذب کنیم. برای همین هم رو آوردیم به بازیکنان کم نام و نشان و آنهایی که در لیگ یک بازی کرده بودند. نمی‌توانیم بازیکنان اسم و رسم‌دار لیگ برتری را به خدمت بگیریم، چون هر کدام از این بازیکنان را اگر می‌خواستیم جذب کنیم، حداقل قیمت پایه‌اش 700 میلیون تومان بود. ما توانایی پرداخت چنین پولی را نداریم.»


رضاییان درباره اینکه سازمان لیگ از ورزشگاه جم که بازی‌های پارس جنوبی در آن برگزار می‌شود، ایرادی نگرفته است، بیان کرد: «ما ورزشگاهی استاندارد داریم و هیچ مشکلی برای برگزاری میزبانی از تیم‌های حریف‌ نداریم.»


وی در مورد اینکه پیش از شروع رقابت‌های هجدهمین دوره لیگ برتر دیداری با بازیکنان تیمش داشته است یا خیر، اظهار کرد: «من در بیشتر بازی‌های دوستانه تیم حضور داشتم و از نزدیک با نفراتی که در تیم‌مان حضور دارند، برخورد داشته‌ام. همه آنها را می‌شناسم و امیدوارم که آنها بتوانند باعث سربلندی تیم‌مان در این فصل شوند.»


مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد دیدار تیمش در هفته اول لیگ با فولاد خوزستان گفت: «ما هیچ بازی آسانی در لیگ برتر نداریم و همه حریفان از قدرت زیادی برخوردار هستند. هیچ حریفی برای باختن بازی نمی‌کند و فولاد هم بدون شک مقابل ما به دنبال کسب 3 امتیاز است. این شرایط در تیم ما هم وجود دارد و می‌رویم که در اولین بازی این فصل با امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم.»


انتهای پیام/4048


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته