دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1397 - 19:45

همدان و سفر در روزهای گرم تابستان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در تعطیلات تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت شبانه‌روزی پذیرای بیش از 270 نفر از میهمانان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین در مجتمع اقامتی فدک است.
کد خبر : 297722

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: «مجتمع اقامتی فدک این واحد دانشگاهی که برای تعطیلات تابستانی مجهز شده با دارابودن بیش از 70 اتاق اقامتی 4 تخته شرایط اقامتی مناسبی را برای اسکان میهمانان دانشگاه آزاد اسلامی فراهم کرده است.»


علیرضا پیرحیاتی افزود: «این مجمتع با ظرفیت اقامتی300 نفر در شبانه روز و دارا بودن وسایلی مورد نیاز در اختیار میهمانان قرار دارد و محدودیتی برای ارائه خدمات اسکان به خانواده دانشگاه آزاد اسلامی ندارد.«


وی گفت: «از دیگر امکانات تهیه شده در این مجتمع اقامتی می‌توان محوطه بازی کودکان و خردسالان را نام برد که با بهره‌گیری از وسایل بازی و تفریح می‌تواند اوقات خوبی را برای کودکان و فرزندان میهمانان ایجاد کند.«



معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی همدان افزود: «هر شب بیش از 270 نفر از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در این مجتمع اسکان داده می‌شوند که در نوع خود بی‌سابقه است«.


پیرحیاتی گفت: «در ایام تعطیلات پزشک و راننده آماده‌ به‌ خدمت برای مواقع ضروری در مجتمع فدک حضور دارد. فروشگاه مجتمع نیز برای خدمت‌رسانی به میهمانان فعال و برای بهره‌گیری آنان از امکانات سیاحتی در شهر همدان تمهیداتی اتخاذ شده است«.



وی بیان کرد: «موزه آمادای واحد همدان هم در این ایام با هماهنگی به‌صورت رایگان پذیرای میهمان دانشگاه آزاد اسلامی است«.


همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی سال 2018 میزبان دو رویداد مهم است تا از این طریق خود را به عنوان مقصد گردشگری دنیا معرفی کند. فاز اول اجلاس وزرای گردشگری کشورهای آسیایی خواهد بود و در همین سال اجلاس دوره‌ای سازمان جهانی گردشگری UNWTO قرار است در همدان برگزار شود و همین می‌تواند مناسبتی باشد تا ایرانیان همدان را به عنوان مقصد گردشگری خود دراین روزهای گرم سال انتخاب کنند.



انتهای پیام/4046


انتهای پیام/

برچسب ها: همدان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته