دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی مطرح کرد؛

لزوم حمایت استانداری برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های دانشگاه محقق اردبیلی

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های در دست احداث این دانشگاه، نیازمند کمک استانداری از محل اعتبارات استانی هستیم.
کد خبر : 297687

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه محقق اردبیلی، عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در دیدار با معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی کتابخانه مرکزی، ساختمان‌های دانشکده‌های کشاورزی و منابع طبیعی، ادبیات و علوم انسانی و فاز دوم و سوم دانشکده فنی و مهندسی و یادمان شهدا، پروژه‌های در دست اجرای این دانشگاه هستند، گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها نیازمند کمک استانداری از محل اعتبارات استانی هستیم.


وی با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص تسریع در پروژه‌های عمرانی دانشگاه، افزود: در دیدار با وزیر علوم که همراه استاندار اردبیل انجام شد، وزیر علوم برای کمک به گسترش زیرساخت‌ها و فضاهای فیزیکی دانشگاه قول مساعد داد.


حبیبی ادامه داد: در دیدار با معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر نیز، ضمن تاکید ایشان به توجه ویژه به صرفه‌جویی در هزینه‌های دانشگاه، قول مساعد دادند تا اگر دانشگاه بتواند ۵۰ درصد پروژه استخر را از منابع استانی احداث کند، وزارت علوم در خصوص ۵۰ درصد باقیمانده مساعدت نماید.


رئیس دانشگاه محقق اردبیلی همچنین با اشاره به دیدار با رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، افزود: در این دیدار نیز با نظر مساعد رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، احداث خوابگاه های دانشجویی جدید در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ برای دانشگاه محقق اردبیلی در دستور کار قرار گرفت.


وی همچنین خواستار کمک استانداری در خصوص تعیین تکلیف وضعیت زمین‌های دانشکده‌های کشاورزی مشگین شهر و مغان این دانشگاه شد.


در این دیدار بهروز ندایی معاون امور عمرانی استاندار اردبیل نیز در خصوص مسائل و مشکلات مطرح شده در جلسه قول داد تا در حد توان استانداری اردبیل مساعدت نماید.


گفتنی است در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و محسن عبدی مدیر برنامه، بودجه و تشکیلات دانشگاه محقق اردبیلی حضور داشتند.


انتهای پیام/ 4060


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته