دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1397 - 00:59
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد؛

افزایش 14 درصدی فوت موتورسیکلت‌سواران طی سه ماه گذشته

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه طی سه ماه گذشته شاهد افزایش 14 درصدی فوت موتورسیکلت‌سواران بوده‌ایم، گفت: ۲۵ درصد متوفیان با سن ۲۰ تا ۳۰ سال هستند.
کد خبر : 297556

احسان مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری آنا در تشریح تصادفات منجر به فوت سه ماهه اول سال ۹۷ اظهار کرد: ۳۹ درصد متوفیان حوادث رانندگی عابران پیاده و ۳۷ درصد متوفیان حوادث رانندگی مربوط به موتورسیکلت سواران است که تصادفات منجر به فوت موتورسیکلت سواران در سه ماهه اول سال جاری ۱۴ درصد نسبت به ۳ ماهه اول سال ۹۶ افزایش یافته است.


وی ادامه داد: ۲۵ درصد متوفیان با سن ۲۰ تا ۳۰ سال هستند و بیشترین زمان وقوع تصادفات از ساعت 20 الی 22 است.


رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: با توجه به اینکه اکثریت رانندگان موتورسیکلت که فوت کردند در اثر ضربه وارده به سر بوده پس راننده و سرنشین موتورسیکلت باید از کلاه ایمنی استاندارد استفاده کنند و موتورسیکلت سواران از جابه‌جایی بارهای حجیم و سنگین، تردد در خطوط ویژه اتوبوسرانی، تردد در محورهای بزرگراهی و تونل‌های شهری خودداری کنند.


وی متذکر شد که رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای موتورسیکلت سواران مانند سایر وسایل نقلیه الزامی است و اظهار امیدواری کرد که با رعایت اصول ایمنی در رانندگی شاهد کاهش حوادث رانندگی در سطح معابر تهران باشیم.


انتهای پیام/4039


انتهای پیام/

برچسب ها: تصادفات فوت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته