دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آذین عنوان کرد:

«سارق روح» سریالی بامحتوا اما مهجور و مغفول

جبار آذین منتقد تلویزیون معتقد است که سریال «سارق روح» در حد حرف‌های مهمش دیده و بررسی نشد و مهجور و مغفول ماند.
کد خبر : 297305

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا، جبار آذین منتقد سینما و تلویزیون در رابطه با سریال «سارق روح» گفت: احمد معظمی که کارگردانی چند تله‌فیلم و مجموعه تلویزیونی از جمله، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»، «دیوار شیشه‌ای» و فیلم سینمایی «حریم شخصی» را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است، در مجموعه تلویزیونی معمایی و اجتماعی «سارق روح» یک اثر متفاوت تلویزیونی با مضامین و محتوای قابل توجه انسانی و اجتماعی به نمایش گذاشت که در ژانر معمایی، داستان‌های خوب خود را روایت می‌کرد.


وی افزود: «سارق روح» گرچه از لحاظ هنری و ساختاری، سریالی درجه یک نبود، اما از هنرمندان شناخته شده‌ای از جمله دانیال حکیمی، محمود پاک‌نیت، علیرام نورایی، متین ستوده و ... با بازی‌های خوب بهره برده بود.


آذین اضافه کرد: این سریال آسیب‌شناسانه اجتماعی که به موضوع امنیت نرم و نفوذ تفکرات و جریان‌های انحرافی در میان جامعه و به‌ویژه نسل جوان می‌پرداخت، در حد امتیازها و حرف‌های مهمش مطرح، دیده و بررسی نشد و حتی مورد غفلت و توجه شایسته تبلیغاتی تلویزیون قرار گرفت و مهجور و مغفول ماند، درحالی که دست کم، مضامین خوب آن، قابلیت بررسی و طرح اجتماعی را داشت.


در خلاصه داستان این سریال آمده است: نادر عابدی استاد دانشگاه و بازنشسته وزارت اطلاعات است که نگاهش به پدیده‌های اجتماعی نگاه پژوهشی و علت و معلولی است به همین خاطر دوباره به محل کار خود بازمی‌گردد و بررسی پرونده‌هایی را می‌پذیرد، در این میان تیمی که وی را در این مأموریت‌ها همراهی می‌کند، دانشجوهای خودش هستند و نگاه موشکافانه‌ای به پرونده‌ها دارد.


دانیال حکیمی، محمود پاک‌نیت، نگین معتضدی، علیرام نورایی، کمند امیرسلیمانی و ... از جمله بازیگران این سریال هستند که دانیال حکیمی بازیگر اصلی این سریال تلویزیونی است و با نقشی متفاوت در ردای یک کارشناس امنیتی قرار گرفته است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته