دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ماجرای عذرخواهی امین تارخ از منتقد تلویزیون

جبار آذین نوشت: در جلسه نقد و بررسی سریال «رهایم نکن» امین تارخ واکنش احساسی و تندی نشان داد که تارخ در ادامه برنامه از تندخویی خود عذرخواهی کرد.
کد خبر : 296744

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری آنا، جبار آذین در مطلبی انتقادی نسبت به آنچه که در نشست نقد و بررسی سریال «رهایم نکن» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور در فرهنگسرای رسانه اتفاق افتاد واکنش نشان داد.


آذین نوشت: روزسه‌شنبه به همت گروه رسانه‌ای فرهنگی «سرزمین هنر» و با همکاری فرهنگسرای رسانه، جلسه نقد و بررسی سریال تلویزیونی «رهایم نکن» نوشته و کار محمدمهدی عسگرپور با حضور کارگردان، تهیه‌کننده و امین تارخ و معصومه قاسمی بازیگران این سریال و آذری کارشناس رسانه و من به عنوان منتقد در این فرهنگسرا برگزار شد.


پس از سخنان امین تارخ و تهیه‌کننده و کارگردان و آذری کارشناس رسانه، من چند کلمه‌ای درباره اشکالات سریال یاد شده، صحبت کردم که با واکنش احساسی و تند امین تارخ، پورکیانی تهیه‌کننده و برخورد ملایم عسگرپور روبه‌رو شد.


دوستان که جلسه نقد و بررسی را با تعریف و تمجید اشتباه گرفته بودند، به هجمه ضد من و رسانه‌ها و منتقدان پرداختند و در واقع به جای نقد سریال به نقد احساسی جبار آذین پرداختند.


با برخورد مناسب و محترمانه و منقدانه من، دوستان اندکی آرام شده و تارخ از تندگویی خود عذرخواهی کرد و با این امید که توسط این گروه کارهای بهتری ساخته شود و توسط منقدان نقدهای بهتری نوشته شود و هنرمندان در جلسات نقد و بررسی آستانه صبر و انتقادپذیری خود را بالا ببرند، این نشست در میان استقبال اهالی خوب هنر و رسانه به پایان رسید.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته