دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 تير 1397 - 14:31

جلسه دفاع از نخستین رساله دکتری تخصصی رشته مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال

جلسه دفاع از نخستین رساله دکتری تخصصی رشته مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزار شد.
کد خبر : 296475

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرور فرّخی به عنوان نخستین دانش آموخته مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی صنایع واحد تهران شمال از رساله خود با عنوان «توسعه مدل کارت امتیازی متوازن بر مبنای تعیین ترکیب بهینه از مقادیر کمّی اهداف عملکردی در مناظر مختلف نقشه استراتژی» دفاع کرد.


وی درباره پایان نامه خود چنین توضیح داد: «در این پژوهش ترکیب بهینه‌ای از مقادیر کمّی شاخص‌های کلیدی عملکرد مورد بررسی قرار گرفته است که نتایج آن برای سازمان‌های خدماتی و صنعتی می‌تواند مفید واقع شود زیرا در گذشته این مقادیر به صورت شهودی و قضاوتی تهیه می‌شدند و متدولوژی مشخصی برای تعیین در مدل کارت امتیازی متوازن وجود نداشته است. امّا با توجه به نتایج پژوهش‌های وی، یک راهکار کمّی مشخص برای تعیین دقیق آنها پیشنهاد شده است. از مزیت‌های مهم این رساله می‌توان از نقش بسیار کاربردی و تاثیر آن در بهبود عملکرد و برنامه ریزی مدیران نام برد. »


وی در رساله خود یکی از بانک‌های داخلی و یکی از شرکت‌های بزرگ نفتی را به عنوان مطالعه موردی برای پایش و بررسی در نظر گرفته است. فرخی با قدردانی از استادان راهنما و مشاور خود عماد روغنیان و یاسر صمیمی از تلاش‌ها و زحمات شروین اسدزاده مدیرگروه تحصیلات تکمیلی در اتمام به موقع این رساله قدردانی کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته