دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 تير 1397 - 12:53

فراخوان پذیرش دستیاری مقطع فلوشیپ رشته ایمپلنت‌های دندانی

فراخوان پذیرش دستیار در مقطع فلوشیپ رشته ایمپلنت‌های دندانی دانشکده دندانپزشکی تابعه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 296338

به گزارش خبرنگار آنا، متن فراخوان به شرح زیر است: به اطلاع متقاضیان واجد شرایط می‌رساند دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر اساس ضوابط و دستورالعمل های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نظر دارد برای پذیرش دستیار در مقطع فلوشیپ رشته ایمپلنت‌های دندانی در سال 1397 آزمون برگزار کند.


هدف از برگزاری این دوره افزایش مهارت‌های عملی و دانش نظری متخصصین دندانپزشکی در رشته ایمپلنت‌های دندانی و در راستای ارتقا و بهبود کیفیت خدمات درمانی و نیز دستیابی به آخرین یافته‌های علمی در این زمینه است.


متقاضیان واجد شرایط با داشتن دانشنامه تخصصی در رشته پریودنتولوژی و یا پروتزهای دندانی به شرط قبولی در آزمون ورودی می‌توانند دوره تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) را بگذارنند.


ثبت نام: از تاریخ اول تا پانزده شهریور سال جاری در محل دانشگاه آزاد اسلامی- دبیرخانه تخصصی واحد دندانپزشکی است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 22763453 تماس حاصل کنند.



- تاریخ آزمون کتبی: دوشنبه 26 شهریور 1397 و تاریخ ثبت نام پذیرفته شدگان و شروع دوره آموزشی متعاقباً اعلام می‌شود. ظرفیت پذیرش یک نفر در رشته پریو ایمپلنت و یک نفر در رشته پرستو ایمپلنت است.


طول این دوره حداقل 12 ماه و حداکثر 18 ماه بوده و اولویت قبولی در شرایط یکسان با اعضای هیات علمی دانشکده های دندانپزشکی کشور و شروع دوره منوط به پرداخت شهریه است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته