دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 تير 1397 - 10:14

تاکید دبیرکل هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی بر تجهیز و فعال‌شدن بیمارستان فرهیختگان

دبیرکل هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی همراه اعضای هیات نظارت این دانشگاه از روند تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان فرهیختگان بازدید کرد.
کد خبر : 296265

به گزارش خبرنگار آنا، روز گذشته دکتر علی‌محمد نوریان دبیرکل هیات موسس و اعضای هیات نظارت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در بیمارستان فرهیختگان از روند تجهیز و راه‌اندازی این بیمارستان بازدید کردند.


نوریان در این بازدید، خواهان عزم راسخ مسئولان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و هیات‌ نظارت در رفع موانع موجود، تجهیز و فعال‌شدن هر چه سریعتر بیمارستان شد.


محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نیز با بیان روند کمیته عالی راه‎‌اندازی بیمارستان فرهیختگان که به دستور رئیس دانشگاه برای تسریع در امور راه‌اندازی بیمارستان فرهیختگان تشکیل شده بود، روند انجام امور را بسیار مناسب و پرشتاب اعلام کرد.


وی اظهار کرد: «در مدت بسیار کوتاه، قسمت اعظم تجهیزات و مصوبات مربوط به قراردادها به انجام رسیده و در تلاشیم تا در موعد مقرر از بیمارستان بهره‌برداری شود.»


دکتر سیدعلی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران هم با تشریح اقدامات انجام شده برای راه‌اندازی بیمارستان، خواستار بازدید مکرر اعضای هیات نظارت از روند تجهیز و بررسی طرح تجمیع در راستای بهره‌برداری هر چه سریعتر بیمارستان فرهیختگان و کمک به رفع چالش‌های پیش‌ رو شد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته