دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چگونه تبلیغات مناسبی برای کسب و کار خود ارائه کنیم؟

تبلیغات اگر بدرستی انجام شود می‌تواند منجر به فروش بیشتر محصولات یا افزایش تعداد مشتریان خدمات شما گردد. این مسئله کمک کرده تا در کسب و کارتان موفقیت بیشتری را بدست آورده و با شرایط مطلوب‌تری در بازار عرضه و تقاضا مواجه شوید. اما باید دقت کنید که تبلیغات درمان همه چیز نیست و نه‌باید فقط براب بهبود کسب و کارتان به آن تکیه نمایید.
کد خبر : 296216

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا، تبلیغات اگر بدرستی انجام شود می‌تواند منجر به فروش بیشتر محصولات یا افزایش تعداد مشتریان خدمات شما گردد. این مسئله کمک کرده تا در کسب و کارتان موفقیت بیشتری را بدست آورده و با شرایط مطلوب‌تری در بازار عرضه و تقاضا مواجه شوید. اما باید دقت کنید که تبلیغات درمان همه چیز نیست و نه‌باید فقط برای بهبود کسب و کارتان به آن تکیه نمایید.


مطمئن باشید هیچ کس تا وقتی که تبلیغات انجام ندهد، نمی‌تواند به درستی به این سوالات که آیا محصول بسیار خوبی تولید کرده و یا تبلیغات وی چه معایبی یا احیانا مزایایی داشته است؟ پاسخ درخور و مناسبی بدهد.


این یادداشت به ارائه لیستی از کار‌هایی که تبلیغات برای شما انجام می‌دهد یا نمی‌دهد، و نیز مزیت‌ها و معایب تبلیغات در کسب و کار شما اشاره دارد.


دستاورد‌ها و کار‌هایی که تبلیغات می‌تواند برای کسب و کار انجام دهد: ۱-مشتریان آینده‌نگر را از مزایای محصولات و خدمات‌تان آگاه کنید؛ و این دسته از مشتریان را بخاطر بسپارید. ۲- هویت متمایز خود را تاسیس و از آن محافظت کنید.۳- اعتبار خود را بهبود بخشید.۴- مشتریان فعلی را به خرید بیش‌تر و استفاده‌ی بیش‌تر از خدمات تان ترغیب کنید.۵- مشتریان جدیدی را جذب کرده و برای مشتریان از دست رفته را نیز جایگزین کنید.۶- کسب و کار خود را برای مشتریان، به‌ویژه سرمایه‌گذارن ارتقا دهید.


دستاورد‌ها و کار‌هایی که تبلیغات نمی‌تواند برای کسب و کار انجام دهد: ۱- یک پایگاه مشتری را فورا ایجاد کنید ۲- افزایش فروش سریع و فوری ۳- حل کردن جریان نقدینگی و مشکلات سود مالی ۴- جایگزین شدن با خدمات مشتری ضعیف و بی اثر ۵- فروش محصولات و خدمات غیرمفید و درخواست نشده


تبلیغات دو مزیت‌های بسیار مهم دارد: مزیت اول. کنترل است که می‌شود گفت بطور کامل دست شما است: برخلاف تلاش‌هایی که برای ایجاد ارتباطات عمومی صرف به تنهایی می‌شود، شما با تبلیغات باید دقیقاً تعیین کنید که چه زمانی و در چه جایی، در چه مواقعی پیام شما برای مردم قابل مشاهده و عملی شدن است. می‌دانید که چگونه به نظر می‌رسد و پیام‌تان چه حرفی برای گفتن دارد. بدین طریق، به آسانی می‌توانید مخاطبان خود را مورد هدف قرار داده و درمحدوده جمعیت‌های هرچند کوچک هدف گذاری کنید.


مزیت دوم. در مسیر تبلیغات ثابت قدم و نامتناقض باشید: حضور یک تصویر جامع از شرکت شما و تکرار پیام‌های فروش یک شرکت به طور مرتب، باعث ایجاد اعتماد و آگاهی خواهد شد. هویت متمایز می‌تواند به وضوح در ارتباط با شرکت شما قرار بگیرد. در چنین حالتی مشتریان به سرعت برند و محصول شما را می‌توانند شناسایی کنند.


تبلیغات دو مشکل اساسی نیز دارد: اول. تبلیغات برنامه ریزی می‌طلبد: وقتی که برنامه ریزی و آمادگی تبلیغات به نحو صورت پذیرد. بهترین تبلیغات صورت گرفته و هزینه‌ی آن حداقل خواهد بود. دوم. زمان و ماندگاری را می‌طلبد: تاثیرات تبلیغات در طول زمان رفته بهبود می‌یابد، زیرا این غیرممکن است که هر یک از مشتریان همه تبلیغات را مشاهده کنند. شما باید مرتباً به مشتریان و خریداران مزیت‌های انجام معامله با خودتان را یادآوری کنید.


منبع: پارسینه


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب