دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1397 - 09:44
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران:

دانشجویان برتر و استعدادهای درخشان مسافران ویژه دانشگاه هستند

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران دانشجویان برتر و استعدادهای درخشان را مسافران ویژه دانشگاه دانست و سیاست این معاونت را بر اساس رشد باغچه‌ای به جای رشد گلخانه‌ای عنوان کرد.
کد خبر : 295909

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر سیدحمید جمال‌الدینی عصر روز گذشته در نخستین گردهمایی دانشجویان برتر و استعدادهای درخشان این دانشگاه از طراحی مسیر ویژه برای دانشجویان ویژه و اعمال سیاست رشد باغچه‌ای به جای رشد گلخانه‌ای در این معاونت خبر داد.



جمال‎‌الدینی با تاکید بر توانایی بالای دانشجویان برتر و استعدادهای درخشان گفت: «برای موفقیت باید بدانیم ما می‌توانیم، من را به ما تبدیل کنیم، سپس نقشه خوب طراحی کرده و به سرعت عمل کنیم. اگر سرعت تغییرات درونی ما از بیرون کندتر باشد آن روز، روز مرگ ما فرا رسیده است.»


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از سیاست رشد باغچه‌ای به جای سیاست رشد گلخانه‌ای یاد کرد و افزود: «شما دانشجویان باید رشد صحیح و پیوسته را در هر محیطی فرا بگیرید و سیاست ما هم بر رشد باغچه‌ای است. شما عزیزان مسافران ویژه هستید و تمام تلاش و کوشش خود را به کار خواهیم بست تا محیطی مناسب و درخور شما فراهم کنیم تا پس از فارغ التحصیلی با سربلندی از دانشگاه محل تحصیل خود یاد کنید و طرفدار افراطی دانشگاه آزاد اسلامی باشید.»


وی با اشاره به تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از حمایت ویژه از این دانشجویان برتر و استعدادهای درخشان از برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی و اقدامات عملی دیگر در آینده نزدیک خبر داد.



دکتر زهرا علی‌نژاد خرم عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و جراح و متخصص قلب و عروق هم به عنوان نماینده تام‌الاختیار معاون آموزشی در امور دانشجویان برتر و استعدادهای درخشان به دانشجویان معرفی شد و دانشجویان در جمعی صمیمانه با حضور مسئولان به پرسش و پاسخ پرداختند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته