دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1397 - 09:35
در راستای حل مشکلات و ارتقای آموزش و پژوهش صورت گرفت؛

دعوت دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی از دانشجویان برتر و استعدادهای درخشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در گردهمایی دانشجویان برتر و استعدادهای درخشان از ایشان دعوت کرد تا به عنوان اعضای هیات رئیسه در حل مشکلات و ارائه راه‎‌حل در راستای تغییرات اثربخش همکاری کنند.
کد خبر : 295883

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر سید علی ابطحی در نخستین گردهمایی دانشجویان برتر و استعدادهای درخشان از ایشان دعوت کرد تا به عنوان اعضای واقعی هیات رئیسه در حل مشکلات و ارائه راه‌حل در راستای تغییرات اثربخش و ارتقای آموزش، پژوهش و فرهنگ همکاری کنند.



ابطحی تصریح کرد: «شما دانشجویان، فرزندان ما هستید. در اتاق من همیشه به روی شما عزیزان باز است. امکان ندارد دانشجویی بیاید و کارش به فردا بیفتد. امیدوارم شما با ارائه انتقاد، پیشنهاد و نظر خود ما را در این مسیر یاری دهید.»


وی افزود: «برای بهبود شرایط نیاز به همفکری شما داریم. اگر در کاری کند هستیم، شما باید به ما گوشزد کنید، اگر شما به اطلاع ما نرسانید ممکن است مشمول گذر زمان شده و کار با تاخیر انجام شود.»


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با تاکید بر تغییر اثربخش اظهار کرد: «شما را به عنوان امین دانشگاه می‌دانم و از امروز همه شما هیات‌رئیسه واقعی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی هستید. می‌دانم وقتی شما برتر شدید به بهای کم‌خوابی و سختی کشیدن بوده است. شما ممتاز و صاحب برنامه هستید و ما می‌خواهیم که در اداره امور دانشگاه نیز به ما کمک کنید.»


ابطحی گفت: «شما دانشجویان، نور چشم ما هستید و مسئولان این دانشگاه بدانند آنچه در راس کار ماست دانشجوست. من از تک تک استادان، مسئولان و کارکنان می‌خواهم که برای برقراری ارتباط صمیمانه با دانشجویان از هیچ کوششی دریغ نکنند.»



عصر روز گذشته نخستین گردهمایی دانشجویان برتر و استعدادهای درخشان در سالن آمفی تئاتر شهید احدی با حضور مسئولان و استقبال چشمگیر دانشجویان برتر و استعدادهای درخشان برگزار شد.


در این مراسم با قدردانی از نفرات برگزیده، آیین‌نامه استعدادهای درخشان و نکات ضروری و مورد نیاز این دانشجویان از سوی دکتر مهسا هادی‌پور رئیس اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته