دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1397 - 06:44

وضعیت فعالیت واحد علوم و تحقیقات در تعطیلات تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی

واحد علوم و تحقیقات همزمان با اجرای تعطیلات تابستانه در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور برای فعالیت در برخی حوزه‌ها در ایام تعطیل برنامه‌ریزی کرده است.
کد خبر : 295763

به گزارش خبرگزاری آنا، واحد علوم و تحقیقات در تابستان ۹۷ با برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت در قالب برنامه «تابستان باز» میزبان شهروندان و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها است.


با توجه به بخشنامه تعطیلات تابستانه ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی، (از ۳۰ تیر تا ۳۰ مرداد)، حوزه اداری ستاد و دانشکده‌های واحد علوم و تحقیقات به منظور پاسخگویی و خدمت‌رسانی به دانشجویان، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۳ هفته پایانی مرداد فعال هستند.


در سه هفته پایانی مرداد ۹۷، حوزه اداری ستاد و دانشکده‌های واحد علوم و تحقیقات در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (تاریخ‌های ۱۵، ۱۶، ۲۲، ۲۳، ۲۹ و ۳۰ مرداد) در ساعات اداری برای خدمت رسانی به دانشجویان و مراجعه‌کنندگان فعال است.


آزمایشگاه‌ها و مجموعه ورزشی فتح نیز شامل این تعطیلات نبوده و در طول مرداد مطابق با روزهای کاری تا پایان ساعت اداری به فعالیت مشغول خواهند بود.


همه واحدها و مراکز آموزشی، سازمان مرکزی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی از جمله واحد علوم و تحقیقات، طبق بخشنامه ابلاغی معاونت توسعه و مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، دو هفته نخست مرداد تعطیل خواهند بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته