دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1397 - 15:38

بزرگ‌ترین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم دارویی، پزشکی ـ دانشگاهی کشور برگزار می‌شود

سومین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم دارویی، پزشکی ـ دانشگاهی کشور هم‌زمان با نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما در مهرماه برگزار می‌شود.
کد خبر : 295709

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، مهرشاد کاظمی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم دارویی، پزشکی ـ دانشگاهی کشور در فضایی 2 برابر فضای سال قبل برگزار خواهد شد، گفت: سال گذشته 35 ناشر تخصصی در نمایشگاه حاضر بودند که با توجه به استقبال دانشجویان و اساتید و سطح درخواست‌ها، امسال این آمار افزایش خواهد یافت.


معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران افزود: با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همانند سال گذشته یارانه یک میلیارد ریالی به این نمایشگاه تخصیص داده خواهد شد و در سومین نمایشگاه تخصصی کتب علوم پزشکی ـ دانشگاهی میزبان تازه‌های نشر 2019 در حوزه‌های مختلف علوم پزشکی و دارویی خواهیم بود.


وی ادامه داد: همچنین با هماهنگی‌های انجام شده انتظار داریم بیش از 30 هزار دانشجوی مرتبط با علوم پزشکی و دارویی از این نمایشگاه بازدید کنند.


کاظمی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه، 20 درصد تخفیف ویژه به ناشرانی که عضو انجمن فرهنگی ناشران کتب علوم پزشکی ـ دانشگاهی هستند، اختصاص داده خواهد شد و ناشران و رسانه‌های سلامت‌محور می‌توانند با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این نمایشگاه علاوه بر تبادل‌نظر، مسائل و مطالبات صنفی خود را در قالب نشست‌هایی دنبال کنند.


گفتنی است، سومین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم دارویی، پزشکی ـ دانشگاهی کشور و دومین نمایشگاه رسانه‌های سلامت محور 2 تا 4 مهرماه در مصلای امام خمینی‌‌(ره) برگزار می‌شود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: مصلی امام خمینی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته