دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

کارشناس مسئول قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت مرحله استانی بخش شفاهی در واحد دانشگاهی اردبیل خبر داد.
کد خبر : 295699

ابراهیم ذوالفقارپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: «بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت مرحله استانی بخش شفاهی با حضور تعداد ۶۵ نفر از منتخبان واحدی در سه بخش قرائت، ترتیل و اذان و در مقطع استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود که منتخبان این دوره از مسابقات به مرحله پایانی (کشوری) راه می‌یابند.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز در جمع شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات، وجود قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه آزاد اسلامی را مایه خیر و برکت برای دانشگاه‌ها دانست.


دکتر اسحق رسولی از جمع قرآنیان حاضر در برنامه خواست برای هدایت و پیشرفت دانشگاه‌ها در راستای تعالیم قرآن و عترت دعا کنند.


وی با توجه به حدیث ثقلین نبی مکرم اسلام (ص)، قرآن و عترت را در کنار هم به عنوان چراغ راهنما برای بشریت دانست و همگان را به بهره‌مندی از این کشتی نجات فرا خواند.


در بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت مرحله استانی اردبیل (بخش شفاهی)، معاونان فرهنگی دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نیز حضور داشتند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد اردبیل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته