دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1397 - 19:24
کارشناس روابط عمومی:

روابط‌عمومی‌ منسجم و قدرتمند جایگاه سازمان‌ها را در میان مردم تقویت می‌کند

یک کارشناس روابط عمومی با تاکید بر اهمیت و نقش بسیار مهم روابط عمومی‌ها به عنوان قلب یک سازمان گفت: یکی از مهمترین عواملی که جایگاه یک سازمان و موسسه را در میان افکار عمومی جامعه تقویت می‌کند، وجود یک واحد روابط عمومی منسجم و قدرتمند است.
کد خبر : 295417

نرگس محمدی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره نقش و تاثیر روابط عمومی‌ها توضیح داد: نقش بی‌بدیل روابط عمومی‌ها در تبادل اطلاعات و تعاملات درون و برون سازمانی را نمی‌توان نادیده گرفت. اگر کار نقل و انتقال پیام و تبادل اطلاعات به درستی انجام شود، بدون شک هر سازمان و ارگانی در دستیابی به اهداف خودش در عرصه‌های مختلف و پیمودن گام‌های موثر و رو به رشد موفق خواهد بود.


وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی هر سازمانی همانند شبکه عصبی بدن انسان است که وظیفه کنترل همه بخش‌های درونی و برون سازمان را برعهده دارد، تصریح کرد: روابط عمومی باید بتواند به درستی از امکانات و شرایط محیطی درون سازمانی و برون سازمانی بهره‌برداری کند، موقعیت‌ها را تشخیص دهد و در جهت حل مسایل سازمان تلاش کند، همه این‌ها مستلزم بدنه کارشناسی قوی و مطمئن است که اساسا با وجود نیروهای متخصص و کارآمد روابط عمومی امکان‌پذیر است.


این کارشناس رسانه تصریح کرد: روابط عمومی هر سازمان باید پاسخگویی، شناخت «افکار عمومی»، شناخت و تجزیه و تحلیل «نقاط قوت و ضعفها و فرصت‌ها و محدودیت‌ها» را در دستور کار خود قرار دهد.


محمدی با تاکید بر اهمیت و نقش بسیار مهم روابط عمومی‌ها به عنوان قلب یک سازمان گفت: یکی از مهمترین عواملی که جایگاه یک سازمان و موسسه را در میان افکار عمومی جامعه تقویت می‌کند، وجود یک واحد روابط عمومی منسجم و قدرتمند است که می تواند هر سازمان و موسسه‌ای را در رسیدن به اهداف خود یاری کند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: روابط عمومی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته