دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1394 - 14:05
در بازدید از واحد تبریز

نایب رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس: تجمیع در دانشگاه آزاد اسلامی مدیریت مطلوب منابع است

نماینده مردم رشت و نایب رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی گفت: تجمیع در دانشگاه آزاد اسلامی مدیریت مطلوب منابع پراکنده است.
کد خبر : 29534

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، جبار کوچکی‌نژاد که به همراه اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و دیگر دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی بازدید می‌کرد، در جلسه‌ای با هیأت رئیسه واحد تبریز با توجه به اهداف برنامه‌های بازدید اعضای کمیسیون آموزش عالی مجلس گفت: اعضای کمیسیون، برنامه‌های دوره‌ای برای بازدید و بررسی مسائل و مشکلات آموزش عالی و دانشگاه‌ها در سراسر کشور دارند و در همین راستا امروز از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بازدید می‌کنند.


کوچکی‌نژاد، بررسی شرایط و سطح علمی دانشگاه‌ها را از دیگر اهداف بازدیدها اعلام کرد و افزود: در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز هرچه دیدیم، زیبایی بود. وجود مسجدی زیبا و حسینیه شهدای گمنام نشان از عمق مذهبی این دانشگاه و مسئولان ارشد آن دارد.


نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با توجه به کتابخانه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: کتابخانه این دانشگاه بسیار زیبا و مجهز بوده و در کمتر کشورهای دنیا، نظیر آن را می‌توان یافت.








صابری: نمونه‌هایی که در واحد تبریز مورد بازدید و مشاهده قرار گرفتند، ارزش طرح و بیان در سطح ملی و بین‌المللی را دارند

نماینده رشت با توجه به تجمیع‌های 1 و 2 در سطح دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: تجمیع‌های انجام گرفته مدیریت خوب و مطلوب منابع پراکنده بوده و اثرات مثبت آن برای کل استان‌ها محسوس خواهد بود.


رضا صابری نماینده مردم شهرستان آزادشهر و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز در این جلسه با ابراز خوشحالی از فرصت حضور در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: واحد تبریز شاخص اولین واحد در دانشگاه آزاد اسلامی است و در شهر اولین‌ها تأسیس شده است.



وی با قدردانی از بنیان‌گذاران این دانشگاه افزود: نمونه‌هایی که در واحد تبریز مورد بازدید و مشاهده قرار گرفتند، ارزش طرح و بیان در سطح ملی و بین‌المللی را دارند.


صابری تصریح کرد: کارهای اساسی و آثار ماندگاری در واحد تبریز انجام گرفته و نشان از ظرفیت‌های بالا و برنامه‌ریزی کلان و آینده نگرانه آن است و انشاالله بتوانیم مواردی از آن را به عنوان شاخص معرفی کنیم.


در ابتدای این جلسه دکتر سیدجواد انگجی رئیس واحد تبریز گزارشی از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و استان آذربایجان شرقی را ارائه کرد و گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی همه دست اندرکاران به صورت جهادی کار و تلاش می‌کنند.


وی تصریح کرد: دانشگاهی که بدون استفاده از بودجه دولتی به ارائه خدمات شایانی به کشور می‌پردازد و نیمی از بار آموزش عالی را بر عهده دارد، نیازمند توجه بیشتر مجلس و نمایندگان است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته