دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) برگزار شد؛

اجتماع سراسری مدافعان حریم خانواده در بیله‌سوار مغان

مدافعان حریم خانواده به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در مصلای حضرت امام خمینی (ره) بیله‌سوار مغان اجتماع کردند.
کد خبر : 295339

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، استادان، کارمندان و دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و با حضور پرشور در مصلای حضرت امام خمینی (ره) شهرستان بیله سوار در اجتماع سراسری مدافعان حریم خانواده شرکت کردند.


در این مراسم معنوی که با سخنرانی امام جمعه، سخنرانی فرماندهی بسیج شهرستان و مولودی‌خوانی همراه بود، شرکت‌کنندگان از حجاب به عنوان لازمه زندگی اسلامی انسانی یاد کردند و بر لزوم توجه بیشتر به حجاب به عنوان پایه عدالت واقعی برای زنان تأکید کردند.


در پایان این مراسم، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله‌سوار مغان با اهدای یک شاخه گل رز به همه بانوان شرکت‌کننده، این روز بزرگ که یادآور حماسه خونین زنان محجبه ایرانی در مقابله با توطئه شوم کشف حجاب رضاخانی است را به آنان تبریک گفت.



دکتر حسین منفرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان هم با حضور در جمع دانشگاهیان شرکت کننده در این مراسم از شرکت‌کنندگان قدردانی و از پوشش اسلامی و حجاب زن به‌عنوان نماد کشورهای اسلامی یاد و از حجاب بانوان ایرانی اسلامی به عنوان پرچم همیشه در اهتزار اسلام تمجید کرد.


عادل شفایی مسئول بسیج دانشجویی بیله سوار مغان هم از همکاری این واحد دانشگاهی در اهدای گل به همه بانوان شرکت کننده در اجتماع سراسری مدافعان حریم خانواده را کار شاخص فرهنگی یاد کرد.


.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته