دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
روزبه چشمی:

دلم با استقلال است/ پیشنهاد از تیم‌های عربی و اروپایی

مدافع هافبک تیم استقلال گفت: حرف دلم را به مسئولان تیم گفتم و می‌هواهم در استقلال بمانم.
کد خبر : 295060

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، روزبه چشمی در خصوص آخرین وضعیتش در باشگاه استقلال گفت: جلسه‌ای با باشگاه برگزار کردیم، همان‌طور که قبلاً هم گفته بودم سعی می‌کنم با باشگاه استقلال راه بیایم تا به تفاهم برسیم. یک جلسه دیگر با مدیران باشگاه فردا برگزار می‌کنیم تا به یک جمع‌بندی برسیم. بقیه‌اش مربوط به باشگاه است که چه تصمیمی خواهد گرفت. من دینی را که داشتم نسبت به باشگاه استقلال ادا کردم و منتظر پاسخ باشگاه هستم. همه چیز فردا مشخص خواهد شد.


وی در ادامه در خصوص اینکه آیا مسائل مالی با باشگاه داری، اظهار کرد: امروز در خصوص مسائل مالی صحبت نکردیم، بحث‌های دیگر مهم است که باید برطرف شود، مسائل مالی مهم است اما بحث‌های دیگر در باشگاه استقلال در اولویت قرار داشت که سعی کردیم در این خصوص صحبت کنیم.


مدافع تیم استقلال تاکید کرد: بعد از جام جهانی خیلی از بازیکنان تیم ملی پیشنهاد داشتند، من راجع‌به پیشنهاد‌هایی که دارم دوست ندارم صحبت کنم. ولی در کل قبل از جام جهانی و بعد از جام جهانی پیشنهاد‌هایی به من داده شد تا در تیم دیگری بازی کنم و این اتفاق برای هر بازیکنی ممکن است بیفتد. امیدوارم نتیجه جلسه فردا طوری رقم بخورد که در باشگاه استقلال بمانیم و بتوانیم در این تیم بازی کنیم؛ چراکه از صمیم قلب دوست دارم در استقلال بمانم؛ چراکه تیم محبوب من است و من هواداران پرشور استقلال را دوست دارم. من همه‌جوره با باشگاه استقلال راه آمدم و در حال حاضر منتظر هستم تا مسئولان باشگاه جواب من را بدهند. امیدوارم فردا اتفاق خوبی صورت بگیرد.


وی در خصوص مصدومیتش نیز گفت: در حال حاضر سه هفته از شرایط درمانم گذشته، فکر می‌کنم یک ماه دیگر می‌توانم بازی کنم و شرایط لازم را به دست بیاورم. در حال حاضر زیرنظر پزشکان متخصص درمان می‌شوم.


چشمی با اعلام این موضوع که در نشست امروز اصلا در مورد پیشنهادات صحبتی مطرح نشد گفت: صحبت هایی را با مدیرعامل باشگاه انجام دادم که امیدوارم سرانجام خوبی داشته باشد.


وی در خصوص اینکه آیا پیشنهادات اروپایی‌اش صحت دارد اظهار کرد: واقعا اهل بازارگرمی نیستم و اصلا دوست ندارم طرفداران استقلال فکر کنند من بازارگرمی می‌کنم.


مدافع تیم استقلال تاکید کرد: در مصاحبه‌ای که با خبرنگاران کردم صحبتی از پیشنهادات نکردم و تصور کردم برداشت‌های متفاوتی از حرف هایم می شود ولی با خودم فکر کردم ممکن است با نزدن حرف‌ها مردم فکر کنند من بی دلیل حرف زده‌ام تا بازارگرمی کنم، حقیقت این است که من از دو تیم عربی پیشنهاد دارم و یک تیم اروپایی نیز من را می‌خواهد ولی دوست دارم در استقلال بمانم، این آخرین حرف دلم است و منتظر هستم تا در جلسه فردا همه چیز مشخص شود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: روزبه چشمی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته