دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1397 - 15:51

حمله مجددصهیونیست‌ها به نوار غزه و واکنش مقاومت

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مواضعی در نوار غزه حمله کردند.
کد خبر : 295023

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی دقایقی پیش در کاربری توییتر خود اعلام کرد این رژیم در حال حمله به مواضعی در نوار غزه ازجمله در بیت لاهیا است.


در عین حال آژیرهای هشدار در شورای منطقه‌ای شعار هانیگیو و هوف اشکلون به صدا درآمده‌اند.


رسانه‌های فلسطینی گزارش کردند ارتش رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های نظامی در مرکز غزه و نیز نزدیک رفح در جنوب غزه در راستای مرز مصر حمله کرده است.


ارتش رژیم صهیونیستی پیش از حمله اعلام کرده بود حملات به نوار غزه را از سر گرفته است و به ساکنان مناطق مرزی هشدار داد به پناهگاه‌ها بروند.


از سوی دیگر منابع صهیونیست گزارش کردند سامانه گنبد آهنین حمله چند موشک پرتاب شده از غزه را دفع کرده است.


به گزارش آنا، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز نیز به چند نقطه از پایگاه‌های مقاومت در نوار غزه حمله کردند، حمله‌ای که باعث شد نیروهای مقاومت واکنش نشان دهند و چندین راکت به سمت شهرک‌های اشغالی پرتاب کنند. طبق اعلام رسانه‌های محلی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دست‌کم سه موشک به سمت پایگاه‌های مقاومت واقع در شرق اردوگاه بریج در مرکز نوار غزه شلیک کردند که خسارتی بر جای نگذاشت.


در شمال نوار غزه، جنگنده‌های رژیم اشغالگر قدس دو پایگاه مقاومت را هدف قرار دادند که خسارتی بر جای نگذاشت و تنها چندین نفر از اهالی اطراف پایگاه زخمی شدند.


همچنین، بالگردهای رژیم صهیونیستی چندین موشک به سمت اراضی کشاورزی در منطقه صوفا واقع در شمال‌شرقی رفح در جنوب نوار غزه شلیک کردند.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته