دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1397 - 10:45
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران:

توجه به حیات شبانه، سبب ارتقا سلامت روانی شهروندان می شود

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران در دومین نشست تدوین ضوابط مشاغل سیار و بی کانون شهر تهران، با اشاره به اهمیت توجه به سلامت روانی شهروندان و پویایی شبانه شهر، گفت: حضور ون کافه‌ها در سطح شهر سبب بیداری شب‌های تهران و حیات شبانه پایتخت شده است.
کد خبر : 294883

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، فرهاد افشار با تاکید بر تدوین ضوابط برای استقرار ون کافه‌ها و سایر فروشندگان موادغذایی بی‌کانون، اظهار کرد: کلان شهر تهران پتانسیل پویایی 24 ساعته را دارد و با مشخص کردن محل استقرار در مناطق 22 گانه برای این شیوه از فروش می‌توانیم از ظرفیت شبانه تهران نیز بهره بریم.


مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر افزود: در این راه به همیاری وزارت بهداشت جهت تامین بهداشت عمومی و سلامت مواد غذایی عرضه شده، جهت تعیین زمان فعالیت و مباحث امنیتی به اداره اماکن، جهت شناسنامه دار کردن واحدهای صنفی به وزارت صنعت، معدن و تجارت و همراهی اتاق اصناف و اتحادیه و رفع مشکلات ترافیکی به حضور پلیس راهور نیازمندیم.


وی تصریح کرد: تدوین و به کار گرفتن قوانینی هم چون حضور مشاغل سیار در ساعات تعطیلی واحد‌های صنفی، رعایت فاصله مناسب از دور برگردن‌ها، عدم حضور در محورهای اصلی، فعالیت در ساعات مشخصی از شب و .... بخشی از ضوابط حضور صاحبان این مشاغل است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته