دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1397 - 06:58
عضو فراکسیون امید مجلس:

کمک مستشاری ایران با هدف مبارزه با تروریست در عراق و سوریه موجه است

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به اینکه کمک مستشاری کشورمان به عراق و سوریه موجه است، گفت: مبارزه با تروریست در این کشورها به درخواست دولت‌های مرکزی و بر اساس قانون بوده است.
کد خبر : 294816

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، عبدالرضا هاشم زایی در واکنش به اظهارات نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه هیچ مشکلی با بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه و سیطره نیروهایش بر خاک سوریه در صورت دور کردن ایرانی‌ها از این کشور ندارند، گفت: سوری‌ها برای مبارزه با گروه تروریستی داعش، درخواست کمک مستشاری به جمهوری اسلامی دادند و این مهم هیچ مشکلی با قوانین ندارد.


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همگان شاهد هستند آمریکا و رژیم صهیونیستی کمک‌های بسیاری را به گروه تروریستی داعش کردند، اظهار کرد: بنابراین به هیچ عنوان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نمی‌تواند برای سایر کشورها تعیین تکلیف کند.


عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی هم چنین در خصوص کمک مستشاری جمهوری اسلامی ایران به عراق نیز، خاطرنشان کرد: عراق همسایه ایران محسوب می شود از این رو هر گونه اقدام قانونی به درخواست دولت مرکزی این کشور به منظور مبارزه با تروریست امری ضروری و اولویت دار است.


عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمک به عراق در واقع نوعی تامین منافع کشورمان نیز تلقی می شود، تصریح کرد: بنابراین می توان اذعان کرد کمک مستشاری به این کشور موجه است.


به گزارش آنا، دکتر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل در سفر به روسیه با تاکید بر اینکه حضور ایران و روسیه در سوریه ادامه خواهد داشت، اعلام کرد که با تهدیدات آمریکا و اسرائیل این کشور را ترک نمی‌کنیم.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه عراق ایران
ارسال نظر
قالیشویی ادیب