دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1397 - 14:53
در نشستی مشترک صورت برگزار شد؛

بررسی راهکارهای همکاری دانشگاه الزهرا و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

نشست مشترک ریاست و مسولان دانشگاه الزهرا (س) با ریاست و مدیران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار و راهکارهای همکاری بررسی شد.
کد خبر : 293667

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نشست ریاست و مسئولان دانشگاه الزهرا (س) و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محل این برگزار شد.


در این نشست، ابوذر ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمد علی ربانی رئیس مرکز مطالعات فرهنگی بین‌المللی، و مهرداد رخشنده رئیس مرکز توسعه همکاری‌های علمی و دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مهناز ملانظری رئیس دانشگاه الزهرا، مهدی سیف برقی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و پریچهر حناچی مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی این دانشگاه حضور داشتند.


مهناز ملانظری ضمن معرفی ظرفیت‌های آموزشی پژوهشی و بین‌المللی دانشگاه الزهرا (س) پیشنهاد کرد به منظور استفاده از توانایی‌ها و ظرفیت‌های علمی، اساتید این دانشگاه برای شرکت در مجامع بین‌المللی مورد توجه قرار گیرند.


ابوذر ابراهیمی نیز با اشاره به سوابق موفق همکاری‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با دانشگاه الزهرا (س) در خصوص توسعه همکاری‌ها ابراز امیدواری کرد.


در پایان این نشست مقرر گردید، نشست بعدی در دانشگاه الزهرا (س) با حضور معاونین و روسای دانشکده‌ها و معاونین سازمان با موضوع بررسی راهکارهای همکاری برگزار گردد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته