دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبسترمطرح کرد؛

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر برای پذیرش دانشجویان خارجی

سرپرست واحد شبستر دانشگاه آزاد اسلامی از آمادگی این دانشگاه برای پذیرش دانشجویان خارجی خبر داد.
کد خبر : 293618

دکتر حبیب اقدم شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، درباره طرح های درآمدزا و درآمد غیر شهریه ای واحد شبستر اظهار کرد: «سال 97 استادان با فعالیت گسترده درصدد جذب دانشجویان خواهند بود و به همین منظور همه همکاران گروه های مختلف بروشورهای خاصی برای اطلاع داوطلبان آماده کرده اند.


وی افزود: «با توجه به همجواری این دانشگاه با کشورهای همسایه و همینطور علاقه مندی دانشجویان خارجی به ادبیات و تاریخ ایران این دانشگاه درصدد هست تا دو رشته ادبیات فارسی و تاریخ را برای دانشجویان خارجی ارائه کند.»


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر برگزاری دوره‌های آموزشی را از دیگر برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای جذب درآمدهای غیر شهریه‌ای عنوان کرد و گفت:‌ «در رشته‌های زبان هم دوره‌های تافل در منطقه و واحد شبستر برگزار خواهیم کرد».


اقدم شهریار با توجه به طرح‌های درآمدزا اظهار کرد:‌ «واحد شبستر صاحب زمین‌های مختلفی برای کشاورزی از جمله باغات، زمین کشاورزی و هیمنطور امکانات فنی و مهندسی است که در آن دستگاه‌های مکانیکی وجود دارد».


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر ادامه داد:‌«این واحد دستگاه‌های تولید لبنیات دارد که به دلیل نزدیکی به مرغداری‌ها یا اقدام به فروش آن می‌کنیم یا با مشارکت با برخی صنایع امکان درآمدزایی آن را بالا می‌بریم».


وی افزود: «مصمم هستیم از امکانات موجود چه در دستگاه‌ها و چه در فضاهای کشاورزی و دامی با توجه به توانمندی‌های همکاران که اکثر آنان در استان حرف اول را می‌ زنند، امکان درآمدزایی را افزایش دهیم.»


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته