دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1394 - 12:34

دبیرفدراسیون والیبال: کواچ فهرست سیاه ندارد/ محتشمیان نباید بی پروا صحبت می کرد

محمود افشاردوست گفت: وقتی جایگزین فرهاد ظریف عملکرد خوبی داشته است، نمی‌توانیم از کواج ایراد بگیریم.
کد خبر : 29346

دبیر فدراسیون والیبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره اظهارات فرهاد ظریف مبنی بر بی‌احترامی به وی عنوان کرد: «ظریف در بازی دور رفت مقابل آمریکا مصدوم شد. پس از اینکه وی به دلیل مصدومیت از تیم ملی کنار گذاشته شد جانشین وی که مرندی بود به قدری خوب کار کرد که کواچ ترجیح داد ظریف را به تیم ملی دعوت نکند و همچنان از مرندی استفاده کند.»


افشاردوست افزود: «ظریف سرمایه مملکت است و فدراسیون والیبال قدردان زحمات وی خواهد بود اما ظریف نباید تصور کند حضور نداشتن او در تیم ملی به خاطر وجود فهرست سیاه است.»


وی درباره شایعاتی مبنی بر اینکه خط خوردن ظریف از تیم ملی به دلیل درگیری او با کواج در کشور لهستان بوده است، اظهار کرد: «باز هم تکرار می‌کنم که هیچ درگیری میان او و کواج صورت نگرفته و این حرف‌ها شایعه است.»


دبیر فدراسیون والیبال با رد وجود بازیکن‌سالاری در تیم ملی تصریح کرد: «اینکه سرمربی با کاپیتان تیمش مشورت می‌کند را نمی‌توان بازیکن‌سالاری قلمدادکرد. اگر بازیکن‌سالاری وجود دارد چرا در این چند سال اخیر تیم ایران توانسته است در میدان‌های مختلف آسیایی و جهانی خوش بدرخشد؟ با وجود بازیکن‌سالاری نمی‌توان در این میدان‌های سخت نتیجه گرفت. بنابراین به صراحت می‌گویم که هیچ بازیکن سالاری در تیم ملی وجود ندارد.»


افشاردوست درباره حضور تیم ملی «ب» در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: «سرمربیگری تیم ملی «ب» بر عهده پیمان اکبری است. اما کواچ ر عملکرد این تیم نظارت دارد. مهمترین هدف ما از حضور تیم «ب» در مسابقات آسیایی کسب تجربه است ضمن این که به کسب قهرمانی هم امیدداریم.»


وی درباره اظهارات محتشمیان درباره عملکرد فدراسیون والیبال و همچنین تیم ملی کشورمان در لیگ جهانی گفت: «من برای محتشمیان احترام زیادی قائل هستم اما انتظار داشتم او درباره بعضی مسائل بی پروا صحبت نکند.به طور مثال درباره بازیکنان حاضر در تیم ملی ما باید این اختیار را برای کواچ قائل باشیم که بازیکنان مورد نظرش را به تیم ملی دعوت کند. البته در مصاحبه وی انتقادات درستی نیز وجود داشت که به طور حتم از آنها استفاده خواهیم کرد.»


افشاردوست در پایان صحبت‌هاش عنوان کرد:« فدراسیون والیبال با کمال میل پذیرای منتقدان است. هر زمان که این منتقدان تمایل داشتند می‌توانند به فدراسیون والیبال بیایند و انتقادات خود را مطرح کنند البته در صورتی که هدف کمک کردن باشد زیرا هدف بعضی از منتقدان کسب جایگاه و منافع شخصی است.»






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته