دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 تير 1397 - 10:55
رئیس بازرسی پلیس پیشگیری تهران بزرگ:

ارتقای دانش کارکنان کلانتری‌ها اطاله دادرسی را کاهش می‌دهد

رئیس بازرسی پلیس پیشگیری تهران بزرگ ارتقای دانش نیرو‌های کلانتری را گامی موثر برای جلب رضایت‌مندی شهروندان دانست.
کد خبر : 292900

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، بهزاد هادی‌‌پور از اصلی‌ترین برنامه‌های آتی بازرسی پلیس پیشگیری خبر داد و گفت: افزایش توان علمی و عملی کارکنان کلانتری‌ها در ماموریت‌های میدانی و به خصوص عملیات‌های مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ که پلیس به عنوان نخسین مداخله گر در صحنه‌های وقوع جرم و حوادث حاضر می‌شود، موثرین عامل در جلب اعتماد و رضایت‌مندی شهروندان است.


وی در ادامه بیان کرد: به هر میزان که بتوانیم نیرو‌های آموزش دیده و متخصص در امور انتظامی کلانتری‌ها تربیت کنیم به همان میزان می‌توانیم در رضایت مندی شهروندان و جلب اعتماد آنان موفق عمل کنیم.


هادی پور با اشاره به اینکه دانش کارکنان کلانتری‌ها، موجب کاهش اطاله دادرسی و خدمت رسانی موثر به شهروندان خواهد شد، تصریح کرد: در این صورت مردم در طرح شکایات و درخواست‌هایشان در کلانتری‌ها، شاهد تسریع در امور، توام با اتقان رسیدگی خواهند بود.


رئیس بازرسی پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: سامانه ۱۹۷ یکی از درگاه‌هایی که ضمن نظارت بر عملکرد کارکنان کلانتری‌ها، شهروندان می‌توانند پیشنهادات، انتقادات و تقدیر و تشکر خود را از عملکرد ماموران کلانتری اعلام کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته