دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیله‌سوار:

دانشگاه آزاد اسلامی ویترین و جاذبه معماری شهرها شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیله‌سوار مغان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با امکانات بالقوه و مناظر زیبا به ویترین و جاذبه معماری شهرها تبدیل شده است.
کد خبر : 292096

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ دکتر حسین منفرد در دیدار اعضای شورای اسلامی شهرستان بیله‌سوار مغان از مجموعه بی‌نظیر دانشگاه آزاد اسلامی در همه شهرهای کشور به عنوان ویترین شهرسازی و جاذبه‌های معماری نوین تحسین کرد.


منفرد از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار بر همکاری با شورای اسلامی و شهرداری‌های این شهرستان در ایجاد دوره‌های شهرسازی و معماری نوین و بهره‌گیری از آن در زیباسازی شهرها تأکید کرد.


وی از قول مساعد شهرداری بیله‌سوار مغان در تأمین خاک زراعی گلخانه دانشگاه آزاد اسلامی و آسفالت محوطه پارکینگ ویژه دانشجویان و پارکینگ استادان و کارمندان و پایان پروژه انتقال کارخانه آسفالت از زمین دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار به محل اصلی کارخانه تا پایان فصل تابستان خبر داد.


محمد کارگر رئیس شورای اسلامی بیله سوار مغان هم از خدمات دانشگاه آزاد اسلامی در زیباسازی شهری به دلیل قرار گرفتن در بهترین نقطه شهر تمجید و از همکاری دانشگاه در موافقت انتقال کارخانه آسفالت تشکر کرد.


در پایان این دیدار تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری بیله سوار مغان در حضور اعضای شورای اسلامی شهرستان منعقد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته