دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1397 - 11:04

جزئیات دستورالعمل‌های ترفیع اعضای هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

جزئیات آخرین مصوبات، شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مصوب وزارتین درباره تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تشریح شد.
کد خبر : 291557

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در جلسه‌ای با جدیدترین مصوبات و دستورالعمل­‌های اجرایی تبدیل وضعیت خود آشنا شدند.

مهرداد هاشمی عضو هیأت علمی و سرپرست دفتر ارتقای اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با تشکیل جلسه‌­ای با حضور معاونان آموزشی و پژوهشی دانشکده‌­ها، مصوبات، شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مصوب وزارتین درباره تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی از مربی به استادیاری، استادیاری به دانشیاری و از دانشیاری به استادی را تشریح کرد.


هاشمی با بیان مصوبات و بخشنامه‌­های اخیر سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی درباره ارتقای اعضای هیأت علمی تأکید کرد: «بسیاری از اختیارات تعیین صلاحیت‌ها و ارزیابی استادان به دانشکده‌های مربوطه واگذار شده است.»

وی خاطرنشان کرد: «در راستای عملیاتی شدن این مصوبات و برای ترفیع اعضای هیأت علمی، ضروری است متقاضیان با مراجعه به سایت اصلی دانشگاه نسبت به تکمیل فرم‌ها اقدام و با هماهنگی مدیران گروه‌­های آموزشی از طریق رؤسای دانشکده‌­ها نسبت به جمع‌­آوری اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.»

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته