دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تجلیل از ملی‌پوشان به روش نامگذاری خیابان

جام جهانی روسیه درحالی برای ایران به پایان رسید که هواداران فوتبال در جامعه قدردان زحمات ملی‌پوشان هستند و مسئولین هم با نام‌گذاری خیابان‌ها به نام بازیکنان تیم ملی از تلاش آنها تجلیل می‌کنند.
کد خبر : 291412

گروه ورزشی خبرگزاری آنا؛ تیم ملی فوتبال در پنجمین دوره حضورش در جام جهانی بهترین نتیجه‌اش را کسب کرد و با یک برد، یک شکست و یک تساوی با کسب 4 امتیاز به عنوان تیم سوم از گردونه رقابت‌ها حذف شد.


شاگردان کی‌روش برخلاف دوره‌های قبل تا لحظه آخر شانس صعود به دور بعد رقابت‌ها را داشتند و اگر ضربه مهدی طارمی دروازه پرتغال را باز می‌کرد فوتبال ایران برای اولین بار خودش را در جمع 16 تیم برتر جام می‌دید.


بازی‌های تیم ملی در سطح جامعه با استقبال چشم‌گیری روبرو شد و شاهد بودیم که در بازی اول و آخر مقابل مراکش و پرتغال، مردم به خیابان‌ها ریختند و از نتایج به دست آمده راضی بودند و حتی شکست مقابل اسپانیا با اختلاف یک گل هم برای مردم خوشایند بود.


استقبال مردم از ملی‌پوشان در زمان ورود آنها به ایران هم جالب بود و هواداران تیم ملی در ساعت‌ 3 بامداد استقبال پرشوری از تیم ملی داشتند و هر بازیکن ملی‌پوشی که به زادگاهش بازگشت با استقبال پرشور مردم شهرش روبرو شد اما نکته اصلی در چند شهر رخ داد جایی که دو خیابان در استان لرستان به اسم علیرضا بیرانوند و وحید امیری نامگذاری شد و روز گذشته هم یک خیابان در کاشان به نام احسان حاج صفی نامگذاری شد.


در این بین نکته جالب توجه انتقاد برخی از اهالی فوتبال نسبت به عملکرد ملی‌پوشان در جام جهانی است. آنها اعتقاد دارند که تیم ملی در جام جهانی کار بزرگی انجام نداد و در سه بازی که کاملا دفاعی بود و هیچ برنامه‌ای برای حمله کردن نداشت موفق شد 4 امتیاز کسب کند و مانند دوره‌های قبل در دور گروهی از گردونه رقابت‌ها حذف شد.


اما از نظر مردم عملکرد تیم ملی درخشان بود و نمایش آنها مقابل اسپانیا و پرتغال که با غیرت بازیکنان همراه بود و حتی تا لحظه آخر شانس صعود داشتند جای تقدیر و تشکر دارد.


در هر صورت این روزها ملی‌پوشان فوتبال ایران روزهای خوبی را پشت سر می‌گذرانند و نامگذاری خیابان‌های شهرها به نام‌ آنها می‌تواند ارزش کار تیم ملی در جام جهانی روسیه را دوچندان نشان دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته