دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛

200 واحد مسکونی به مدد جویان بهزیستی در سرپل ذهاب تحویل شد

200 واحد مسکونی با همکاری سازمان بهزیستی، بنیاد مسکن و سازمان بسیج مستضعفین به مددجویان بهزیستی در روستاهای شهرستان سرپل ذهاب تحویل شد.
کد خبر : 291407

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین افتتاحیه ۲۰۰ واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان زیرپوشش سازمان بهزیستی در روستای مشکنار شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: پس از وقوع زلزله 7.3 ریشتری در استان کرمانشاه طی ۴۵ روز نخست کار آواربرداری و اقدامات اولیه انجام و اولویت به بازسازی روستاها داده شد.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مددجویان نیازمندتر از دیگران بودند، بسیاری از آنها مشکلات معلولیت جسمی دارند و در آن روزها متحمل مشقت زیادی شدند و بنابراین اولویت به این قشر داده شد.


وی افزود:‌ این زلزله برای همه ما غم داشت و داغ ما هنوز التیام پیدا نکرده، اما در کنار این غم، درس‌های بزرگی گرفتیم که اگر باهم باشیم و همت کنیم کارهای بزرگی می‌شود انجام داد و نقطه آغار آن هم حضور حضرت آقا در این مراسم بود که شور و نشاط در همگان ایجاد کرد. در زمانی که نظام و مردم شریف ایران با مشکلات مواجه هستند با این وحدت و همبستگی کارهای بزرگی می‌توان انجام داد علاوه بر افتتاح این ۲۰۰ واحد همه در کنار هم هستند.


سردار غیب‌پرور با اشاره به پای کار بودن تمام دستگاه‌ها در بازسازی مناطق زلزله زده گفت: امیدواریم دیگر شاهد این گونه حوادث نباشیم و با بلندای تلاش مردم و مسئولان بر مشکلات فائق آییم تا چشم دشمن از این قدرت و عظمت کور شود. ما باید اذعان کنیم که بخشی از کاستی های اقتصادی متوجه دشمن است اما ملتی بزرگ، غیور و نجیب داریم که ارادت خود را به اسلام ثابت کرده‌اند.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مطالبه به حق مردم از نظام مدیریتی کشور این است که به یک خودباوری بیشتری برسیم، چرا که دشمنی دشمن عیان شده و آنها در دشمنی از هیچ چیز دریغ نمی کنند. خطاب من به مسئولان - که خودم یکی از آنان هستم- این است که به خود بیاییم، ظرفیت های کشور کم نیستند ما باید پرهیزگاری و صبر پیشه کنیم و نقشه دشمن را بشناسیم و قدم های خود را محکم کنیم همانطور که خداوند متعال می فرمایند: نترسید و به وعده خدا اعتماد کنید که اگر مومن باشیم دشمن به ما نمی تواند ضرری بزند.


وی ادامه داد: رییس جمهور خام امریکا گفت: شما 40 سالگی انقلاب را نخواهید دید اما به کوری چشم او ملت ایران 400 سالگی انقلاب را هم جشن خواند گرفت.


سردار غیب پرور در پایان تاکید کرد: مردم در مطالبه گری های خود مراقب موج سواری عناصر دشمن باشند.


شایان ذکر است تفاهم نامه ای بین سازمان بسیج سازندگی، استانداری کرمانشاه، سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن صورت پذیرفت که مقرر شد 314 واحد مسکونی برای مدد جویان سازمان بهزیستی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ساخته شود.


سردار غلامی رییس سازمان بسیج سازندگی در این رابطه افزود: رده های بسیج در مجموع 729 واحد مسکونی تخریب شده را در دست احداث دارند که 314 واحد آن برای مددجویان بهزیستی و مابقی واحدها به سایر هموطنان زلزله زده اختصاص داده می شود.


در پایان این مراسم کلید منازل احداث شده به 6 نفر از مددجویان سازمان بهزیستی به نمایندگی از 200 خانواده ای که منازل آن ها آماده شده است تحویل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته