دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 تير 1397 - 17:03
با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه صورت گرفت؛

نشست مجمع دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان کرمانشاه برگزار شد

نخستین نشست مجمع دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان کرمانشاه با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این استان و سایر روسای دانشگاه‌ها به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.
کد خبر : 291146

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ نخستین نشست مجمع دانشگاهها و موسسات آموزش عالی استان کرمانشاه با حضور دکتر محمدرضا حبیبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، اعضای هیات رئیسه واحد کرمانشاه و سایر روسای دانشگاه‌ها و معاونان آنان به ریاست دکتر محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری در سالن جلسات بیمارستان آیت الله طالقانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.



در این نشست هر یک از روسای دانشگاه‌های استان فعالیت های خود را تشریح و از مجمع و رئیس جلسه درخواست‌‌های مبنی بر کیفی بخشی و بهترشدن امور دانشگاه‌ها داشتند.



محمدرضا حبیبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این نشست افزون بر تشریح وضعیت کنونی دانشگاه آزاد اسلامی در استان کرمانشاه در راستای کمک به توسعه آموزش عالی در استان و موثربودن دانشگاه‌ها در این توسعه مطالبی بیان و برای کمک به مهارت محوری دانشجو و ارتباط با صنعت و جامعه همراه با ماموریت دانشگاه در دهه چهارم و کیفی سازی دانشگاه‌های نسل سوم اعلام آمادگی کرد.



پیش از برگزاری این مجمع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به همراه معاونان با شرکت در جلسه صبحانه کاری در فضایی صمیمانه با محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونان ایشان نسبت به شرایط انعقاد تفاهم نامه همکاری و تشکیل کارگروه های مختلف در حوزه های آموزش، پژوهش، فرهنگ و دانشجویی گفت‌وگو کردند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته