دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1397 - 08:00
حبیبی مطرح کرد:

تسهیلات ویژه به پایان‌نامه‌های کاربردی و دانش‌بنیان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: اگر پایان‌نامه‌ها در موضوعات مختلف دانش‌بنیان باشند، تسهیلات خوبی به دانشجویان ارائه می‌دهیم.
کد خبر : 327705

محمدرضا حبیبی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره ارتباط دانشگاه با صنعت در دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه گفت: بین دانشگاه و صنعت، حلقه مفقوده‌ای وجود دارد که باید با صنعت آشتی‌ کنیم و این کار را در دانشگاه آزاد کرمانشاه انجام دادیم.


وی ادامه داد: با واحدهای فناور و مرکز رشد واحد هماهنگی اولیه را انجام دادیم و با نهادهایی که ارتباط خوبی با صنعت دارند، تفاهم‌نامه‌های خوبی منعقد کردیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با تأکید بر توجه ویژه به اقتصاد دانش‌بنیان گفت: موضوعات مختلف دانش‌بنیان را که دغدغه امروز نهادها و سازمان‌هاست، به دانشجویان اعلام کردیم و اگر پایان‌نامه‌ها در موضوعات مختلف دانش‌بنیان باشد، تسهیلات خوبی به دانشجویان ارائه می‌دهیم.


حبیبی درباره اینکه چه اقداماتی باید صورت بگیرد که پژوهش‌های دانشگاه به سمت تولید ثروت و حل مسائل کشور برود، گفت: باید از کلاس‌محوری به سمت کارهای عملی و پژوهشی برویم و مهارت‌محوری را در دانشگاه آزاد نهادینه کنیم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: در واحد کرمانشاه مراکز رشد و کارگاه‌های تحقیقاتی را تقویت کردیم و مدیران این مجموعه‌ها را افرادی جوان و باانگیزه قراردادیم.


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
کریمی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
۰
کاش مبالغش را هم ذکر میکردند
سعید فکری
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
۰
ابزار تشویقی خوبیه آفرین
هلدینگ شایسته